Mega Max Saver. Kuro magnetinis aktyvatorius mega max saver TRUKUMUS.

Kuro magnetinis aktyvatorius Mega Max Saver

MEGA MAX SAVER—80

  Kuro magnetinis aktyvatorius Mega Max Saver yra 2 didingi neuodimo magnetai (NeFeB) 30-50 mm ilgi, kurie įmontuoti į plastmasini korpusą dedama ant degalų tiekimo linijos

  Pagal mūsų nuomone tai kuro magnetinis aktyvatorius mega max saver turi tokius trukumus:

  1. Degalų struktūros pakeitimui neužtenka vieno magnetinio lauko, kuri gamina net du stiprus neuodimo magnetai Mega Max Saver. Kad pakeistu degalines struktūrą, reikalinga, kaip minimumas, 10 magnėtu laukas (tai yra, ne 2, o 20 magnetu), apie ką yra parašyta skyriuje „ Veiksmo principas“.
  2. Magneto aktyvatorius Mega Max Saver negalima statyt po automobilio kapoto. Dauguma neuodimo magnetu praranda savo magnetines savybes (demagnetizuojasi) prie temperatūros, kuri yra aukštesne negu 80 laipsniu. Kokia temperatūra yra po automobilio kapoto, ypatingai vasara?

 Mūsų tyrimai parode, jog efektyviai degalines struktūros pakeitimams:

 1. Reikalinga ne mažiau kaip 10 magnetinai laukai (tai yra 20 magnetai).

 2. Reikalinga ne stipria trumpalaike neuodimo magneto poveikis, o ilgalaikis, silpnas ferito magneto poveikis.

  Tarp kito ferito magnetai nepraranda savo magnetines savybes netgi prie 200 laipsniu temperatūros.

  DĖMESIO! MŪSŲ AKTYVATORIAI svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 silpnų magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. ( žiūri «AKTYVATORIUS»)

Comments are closed, but you can leave a trackback: Trackback URL.