CITROEN. Kuro sąnaudos mažinimas Citroen

Citroen AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio CITROEN eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

CITROEN variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

    Rekomenduojama visiems Citroen modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Degalu ekonomija citroen — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina citroen variklio galia
3. Mažina citroen  CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina citroen greičio augimo laiką
5. Citroen variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti citroen variklį  prie šalto oro

  Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Citroen

Spustelėkite ant modelio automobilį

      Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Citroen variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio CITROEN su pastatytais Aktyvatoriais.   Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Citroen variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

  Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net pergazavus laisva eiga.

    Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri — Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Citroen degalu šlangas pastatymas per 5 minutes (žiūri «PANAUDOJIMAS»).

  DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).

 Aktyvatorių pastatymas nėra Citroen mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Degalu ekonomija Citroen — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

 

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDAS automobiliuose CITROEN

iki 30 — 40%. 

Žiūri «AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS»

SERTIFIKATAI

(Spustelėkite ant foto)

 

Dodge           AKTYVATORIUS                       Chrysler

LAT   ENG   DE   RUS   EST    RUS   LAT

Degalų sąnaudos normos Citroen automobiliams.

Modelio                                                  Galia, kW                     L / 100 km

Citroen AX 1,0i                                          33                                     6,2  Benzin
Citroen Berlingo 1,4i                                 55                                     7,4  Benzin
Citroen Berlingo 1,6HDi                           55                                     6,0  Disel
Citroen Berlingo 1,6i                                 66                                     8,4  Benzin
Citroen Berlingo 1,8i                                 66                                     8,3  Benzin
Citroen Berlingo 1,9D                               51                                    7,6  Disel
Citroen Berlingo MF 1,8i                        118                                     8,6  Benzin
Citroen Berlingo Multispace 1,6i              81                                     8,5  Benzin
Citroen Berlingo SX 2,0Hdi                      66                                     6,7  Disel
Citroen BX 1,4                                            45                                     8,1  Benzin
Citroen BX 1,6                                            65                                   10,1  Benzin
Citroen BX 19 1,9D                                    51                                    6,7  Disel
Citroen BX 2,0                                            89                                    10,9  Benzin
Citroen C4 1,6HDi                                      66                                     5,4  Benzin
Citroen C4 1,6i                                           80                                     8,6  Benzin
Citroen C5 1,6HDi                                     80                                     6,2  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                   100                                     6,8  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                     80                                     6,7  Disel
Citroen C5 2,0HDi                                    100                                    7,9 Disel
Citroen C5 2,0i                                          100                                    9,8  Benzin
Citroen C5 2,0i                                          100                                     11,4  Gas
Citroen C5 2,2HDi                                     98                                     7,0  Disel
Citroen C5 2,2HDi                                    125                                    7,3  Disel
Citroen C5 2,7HDi                                   150                                     9,0  Disel
Citroen C5 3,0i, Exclusive                       152                                    11,2  Benzin
Citroen C6 2,7HDi                                   150                                     9,8  Disel
Citroen C6 3,0i                                         158                                   11,9  Benzin
Citroen C8 2,0HDi                                     79                                     7,9  Disel
Citroen C8 2,2HDi                                     94                                     8,3  Disel
Citroen C8 2,2i                                          116                                   11,2  Benzin
Citroen Evasion 1,8i                                 73                                     9,8  Benzin
Citroen Evasion 1,9TD                             66                                     8,1 Disel
Citroen Evasion 2,0i                                 89                                     10,3  Benzin
Citroen Evasion 2,0i Turbo                    108                                     11,6  Benzin
Citroen Evasion 2,1TDi                            80                                     7,9  Disel
Citroen Jumper 1,9TD                              66                                     9,5  Disel
Citroen Jumper 2,2HDi                            74                                     8,9  Disel
Citroen Jumper 2,5TD                              76                                     10,9  Disel
Citroen Jumper 33MH 2,8Hdi                  93                                     10,3  Disel
Citroen Jumpy 2,0i                                   103                                     9,5  Benzin
Citroen Jumpy 1,6Hdi L2H1                   66,2                                  7,9  Disel
Citroen Jumpy 1,9TD                                68                                    8,6 Disel
Citroen Jumpy 2,0i 16V                           100                                  9,2  Benzin
Citroen Picassso C4 2,0i                       103                                   8,8  Benzin
Citroen Saxo Van 1,1i                               44                                   6,4  Benzin
Citroen Viza 1,3D                                      44                                    5,7  Disel
Citroen Xantia 1,6i                                     66                                   8,1  Benzin
Citroen Xantia 1,8i                                     74                                  10,4  Benzin
Citroen Xantia 1,9TD                                 66                                    7,0  Disel
Citroen Xantia 2,0HDi                               81                                     6,5  Disel
Citroen Xantia 2,0i                                     89                                  10,8  Benzin
Citroen XM 2,0i                                          97                                   10,5 Benzin
Citroen XM 2,1TD                                      80                                   7,3  Disel
Citroen XM 2,5TD                                     100                                  7,7  Disel
Citroen XM V6 3,0i                                   123                                  12,7  Benzin
Citroen Xsara 1,4i                                      55                                    7,4  Benzin
Citroen Xsara 1,6i SX Break                    81                                    8,3  Benzin
Citroen Xsara 1,9D                                    50                                   6,7  Disel
Citroen Xsara 1,9TD                                  66                                   6,5  Disel
Citroen Xsara 2,0HDi                                 66                                   5,6  Disel
Citroen Xsara Exclusive 1,8i                      81                                   8,0  Benzin
Citroen Xsara Kombi 2,0HDi                     80                                   6,5  Disel
Citroen Xsara Picasso 1,8i                        85                                   8,7  Benzin
Citroen Xsara Picasso 2,0HDi                  80                                   6,5  Disel
Citroen Xsara Picasso 2,0Hdi                   66                                   6,0  Disel
Citroen Xsara Picasso 2,0i                       100                                  8,8  Benzin
Citroen ZX 1,4i                                             55                                  7,9  Benzin
Citroen ZX 1,9TD                                         66                                  7,0  Disel
Citroen ZX 2,0i                                             89                                  9,7  Benzin

 Citroen. Degalų sąnaudos normos citroen automobiliams.

Remontas, Citroen skirti neišauklėtas, automobilio savininkai dažnai tampa tikras išbandymas. Citroen automobiliai tiesiog pritraukia akį,-sklandžiai pasakoja, kūno ir modernus dizainas, kad lengvai juos atpažinti. Automobilių savininkai įvertino aukšto lygio komfortą ir manufacturability, Citroen automobiliai — jie neturi lygių savo kainos kategoriją. Tačiau, kaip ir bet kokį automobilį, jie taip pat reikalauja, kad laiku techninės priežiūros ir pakeisti sugedusias detales.

Savybės Citroen automobiliai
Populiarumas šie automobiliai pradėjo įgyti maždaug prieš 10 metų — tada, daug naujų techninės įrangos, automobilių. Tuo metu, oficialios tarnybos Citroen negalėjo prašome automobilių savininkai išplėtotą filialų tinklą, ir daugelis buvo priversti remontuoti automobilius patys arba naudotis paslaugomis universaliųjų paslaugų STOTYS, specializuojasi automobilius visų markių.
Tai, kas sukelia atsiradimą iš daugelio mitų apie nepatikimumą prancūzijos automobiliai, nors problema iš tikrųjų nustato nesugebėjimo mechanika atlikti kokybišką remontą automobilio Citroen . Automobiliai yra įrengta daugybė jutiklių, ir dažnai gedimo priežastį nustatyti gedimą vienas iš jų. Ne žinant visas savybes, šių automobilių, auto mechanikai dažnai atlieka ne atitinkamas operacijas su varikliu ir elektronika, vietoj diagnostika ir klaidų atleidimo.
Kelyje gali būti lengvai matyti, kaip pritaikyti mūsų sąlygoms, automobilis siūlo pardavėjai, ir savarankiškai varomas vairuotojų modelis iš Europos šalių.
Nepaisant teigiamų, Citroen nėra neturintys būdinga savybė, «liga», kai kurie nerimą teigiamą vaizdą.

Varikliai Citroen
Varikliai reikalauja griežtai laikytis techninės priežiūros nuostatus. Menkiausio delsimo pakeitimo tepalų ar filtrų, gali sukelti variklio gedimą. Dyzelinas, taikomi naftos suvartojimo, bet ne daugiau kaip 1-1.5 litrų už 1 tūkstantį kilometrų — didesnės normos rodo, kad reikia keisti naftos kepurės ar stūmoklio žiedų.

Pakeitimo diržo dujų paskirstymo mechanizmas yra atliekamas kas 100-120 tūkst. kilometrų. Anksčiau, ji turėjo aplankyti paslauga pakeisti diržas kas 60 tūkst. km, tačiau vėliau gamintojas dvigubai intervalą.
Mažas defektas naftos kanalą variklio tūris 1,4 litrų, įdiegta Berlyne, priežastis yra alyvos aušinimo skysčio. Remontas Citroen Berlingo, pakeisti cilindro galvos tarpine,ir tai dažniausiai reikia daryti kas 30-40 tūkst. km.

Benzininių variklių Citroen yra labai svarbu, norint pakeisti žvakes laiku-kitaip galimos nesėkmės uždegimo ritės. Dažnių keitimo žvakės yra nustatyta, kad per 40 tūkst. kilometrų.
Apie variklius, kurių talpa 122 KW yra ne visai teisingai įdiegta drėgmės jutiklis-kondensatas kaupiasi pagal vožtuvų dangtelį gali sukelti jutiklių veikimą. Nėra jokios priežasties nerimauti, šiuo atveju — bet kuris profesionalus paslauga bus iš naujo nustatyti klaidos iš borto kompiuteris 2-3 minutes.

Citroen pavarų dėžė
Mechaninė pavarų dėžė yra labai patikima. Vienintelė problema, vieta yra sankabos blokas, tarnavimo laiką, kuris yra 100-120 tūkst. kilometrų. Pakeisti sankabos automobilių savininkai turės tik surinkti-remonto rinkiniai, nėra pateikiama.
Žinomi tarp daugelio gerbėjų Citroen auto pavarų dėžė AL4 prancūzų gamybos. Pagal garantijas automobilių, tai nereikia techninės priežiūros ir tepalų keitimas visą gyvenimą, tačiau praktiškai situacija yra šiek tiek kitokia.
1. Tepalų keitimas. Neoficialiai, Citroen paslaugų pataria keisti alyvą langelį kas 30-40 tūkst. kilometrų-tai padės gerokai padidinti savo paslaugų gyvenimą.
2. Alyvos filtras Automatinė pavarų dėžė . Tai yra ne nuimamas ir gali būti pakeisti su dėžutė. Todėl labai svarbu atkreipti ypatingą dėmesį į kokybės transmisinė alyva ir savo laiku pakeisti.
3. Vožtuvas, Automatinis perdavimo. Su sunkiųjų eismo nešildomoje lauke, solenoido vožtuvus dažnai nepavyksta. Ji yra išreikšta išvaizda sukrėtimų, kai perkeliant įrankių ir deginimas piktogramą gedimo Automatinė, prietaisų skydelyje.

Perkant naudotą automobilį, pavarų dėžė, jums reikia atkreipti dėmesį į aliejaus kokybės ir dažnio pakeitimas, jei ji nepasikeitė nuo atleidimo iš automobilio, tai geriau apeiti tokios mašinos pusėje. Pakeisti alyvą, jūs galite pasiekti priešingą efektą — iš apačios, pavarų dėžė ir jos sienos bus pradėti plauti susikaupusį purvą ir metalo drožlių, kurios padės greitai sugenda langelį.

Pakabos ir vairo mechanizmo Citroen
Atsižvelgiant į dizainą, pakabos, remontas Citroen C4 svarbiausi. Jo pritaikymas rusijos sąlygomis buvo tik padidinti šalinimas-amortizatoriai liko ta pati, parengta atsižvelgiant į Europos keliuose. Dėl šios priežasties, tarnavimo spyruokles ir lentynos car Citroen C4 yra tik 20-40 tūkst. km, ir dažnio pakeitimas priklauso nuo vairavimo stiliaus. Vairo traukės tarnauti 25-40 tūkst. km, ir jei ne laiku pakeitimas sukels sugedus vairo stovo, kuris be šio tarnavimo laikas neviršija 100 tūkst. kilometrų.
Taip pat turėtume paminėti, remontas Citroen C5-be kompiuterinė diagnostika atlikti remonto nėra prasmės. Aukštos techninės įrangos automobilio leidžia jums nustatyti gedimo priežastį su didžiausiu tikslumu, tačiau ji taip pat gali sukelti priešingą efektą — nesėkmės jutikliai lemia nesugebėjimas valdyti automobilį. Su C5 modelio-yra daug labiau technologiškai ir patikimiau nei jo kolega-hidraulinės pakabos, ne tik suteikia aukšto lygio komfortą, bet taip pat tarnauja ilgą laiką.

Bendros kaltės visose auto-silent blokai galinė pakaba Citroen, apsvaigus nuo kelių reagentai ir neigiamų sąlygų, greitai praranda savo slopinimo savybes.
Remontas sija yra viena iš labiausiai sunku rūšių kūrinių, o daugelis kvalifikuotų mechanika patarti, nelieskite jo ne visi išmoka dėl važiavimo savybes nesklandumų silent blokai praktiškai neturi įtakos.
Nepasitiki remontas, pakabos Citroen nekvalifikuoti darbuotojai — kiekvienas modelis turi savo charakteristikas, nėra būdingas kitų ženklų.
Tai taip pat taikoma ne tik sustabdyti, bet ir kitų komponentų automobilis, kuris radikaliai atskiria juos nuo automobilių remontas kitų prekių ženklų.

Bendrosios prasmės», » Citroen-sudėtingas ir sudėtingų automobilių. Keletą metų prancūzijos automobilių buvo bando įrodyti, kad jis gali sukurti paprastas ir patikimas mašinas.

Daug gero galima pasakyti ir apie variklius. Jie ne tik sėkmingai, jie taip pat yra tvirtos ir nėra brangu remontuoti. Tikrai rimta kliūtis patyrė serijos varikliai Princas – tų, kurie yra sukurtas kartu su BMW. Mes kalbame pirmiausia apie 1,6 litro darbinio tūrio vienetais: atmosferos turbo THP ir VTi. Nepaisant to, nemažai patobulinimų, problemų su laiko grandinės įtempėjas ir per daug aukštų naftos vartojimas nebuvo visiškai panaikintas.

Pastaraisiais metais, Citroen, mažų modelių (įskaitant C4) pakeitė BMW benzinas vienetas su varikliu, savo dizaino — PureTech. Ji turi tiesioginio įpurškimo ir turboįpūtimo, bet neturi vieno cilindro (R3). O mes žinome tik apie problemas, su alkūninio veleno yra viena šalimi, pagamintas Olandijoje. Ji buvo pagaminta iš labai minkštos medžiagos.

Benzinas variklis

1.6 (TU5) – vertas dėmesio

TU5 variklis yra labai paprastos konstrukcijos, ir bet koks gedimas gali būti pašalintas už mažai pinigų. Tai yra randama mažų modelių.

TU serijos variklis debiutavo 1986 m., ir yra dar gamyboje. Rekomenduojama versija JP4, jis kuria 109 KW galingiausia versija, gavo Saxo 1.6 VTS – 118 KW ir Citroen C2 VTS – 122 AG

2012 m., TU5 buvo nustatytas biudžetas sedanas » C-Elysee. 115-stiprus modifikacija, šis variklis su prefiksu VTi neturi nieko bendro su liūdnai vienetas, sukurtas bendradarbiaujant su BMW.

Pagrindiniai priešai TU5 yra didelis veikia ir aplaidžiai paslaugos. Su amžiumi, yra nutekėjimas per ruoniai, bet jų pašalinimas nėra brangus. Dėl to, kad ilgą laikotarpį gamybos ir didžiulis populiarumas atsarginių dalių, šis variklis yra gana biudžeto.

Būdingų trūkumų nėra daug. Santykinai mažas ilgaamžiškumas turi uždegimo ritės (nuo 4 000 rublių) ir droselio (nuo 6 000 rublių).

Savininkai teigia, kad TU5 nėra nepasotinamas. Maži modeliai, jis sunaudoja vidutiniškai 6,5 litro degalų 100 km, be to, variklis yra jautrūs paieška.

Dignities:

— aukštas patikimumas;

— paprastas dizainas;

— geri (ypač versiją, LEP);

— palyginti mažos kuro sąnaudos.

Trūkumai:

— daug susidėvėjusių varikliai su netinkamomis paslaugos;

— problemos, susijusios su uždegimo ritės.

Naudojimas:

— Citroen C3 I – 1.6/109 KW;

— Citroen C4 I — 1.6/109 AG (2004-2008 m.);

— Citroen C-Elysee 1.6/115 AG

Ne turbo, ne tiesioginio įpurškimo ir ne sistema, kintamo vožtuvų laiko. EW serijos varikliai yra labai paprastos konstrukcijos ir lengvai toleruoti įvadas SND.

EW serijos varikliai pirmą kartą pasirodė Citroen 2000 m., ir buvo pasiūlyta už 10 metų. EW seriją sudaro įrenginiai, kurių tūris 1.8, 2.0 ir 2.2 L. Paskutinis yra reti.

Geriausias sąlygas patikimumas yra laikomas 1.8 l/125 AG ir 2,0 l/140 AG, išskyrus 2.0 HPi. Jis taip pat išvysto 140 AG, bet yra įrengta su tiesioginiu kuro įpurškimu. Nesėkmingas variklis buvo sumontuotas Citroen C5 pirmos kartos.

Variklių EW serijos išvyko į didžiausią modelių Bmw: compact C4, mikroautobusų C4 Picasso, dvi kartos C5, didelis C8 ir van Nervingas. Į viršų versija išvysto 177 HP.

Variklis yra gana rajus, taigi, kai įdiegti «HBO». Jis naudoja plastikinius kolektorius, todėl būtina brangus modernią dujų įranga.

Deja, šiuo metu patikimas EW vienetai yra nebenaudojamas. Prancūzijos koncerno 2010 m., ir pakeisti juos su problema blokai, sukurtas kartu su BMW.

Dignities:

— aukštas patikimumas;

— paprastas dizainas;

— daug skirtingų modifikacijų, kitokį tūrį ir galią.

Trūkumai:

— vis daugiau ir daugiau susidėvėjusių dokumentų kopijas;

— vidutiniai dinamikos didelis modeliai su 1,8 litro varikliu;

— didelės kuro sąnaudos.

Naudojimas:

— Citroen xsara Picasso-1.8 (pradžioje gamybos), 2.0 (iki 2004 m.);

— Citroen C5 I – 1.8 (115 ir 125 AG) ir 2.0 (136-140 AG);

— II Citroen C8 — 2.0 (136-140 AG).

Dyzelinis variklis

1.6 HDi – geriau 8-vožtuvas

Šis variklis prancūzijos įrodė, kad įmanoma sukurti patikimą dyzelinas mažos apimties. Geriausias rekomendacijas vertas 8-vožtuvų versija.

DV6 serijos variklis pasirodė 2002 m. ir vis dar įdiegta į Citroen automobiliai. Iš pradžių, kol 2011, 16 vožtuvų versija buvo pasiūlyta. Visų pirma, tai reikėtų atkreipti dėmesį 90-stiprus versija, kurioje yra įrengta tradicinių turbokompresorius nuolat geometrija. Smagračio visas versijas, vieną-masė. 2009 m., šlapio dalelių filtras buvo naudojamas. Reikėtų būti atsargiems su 109-stiprus versija (16 vožtuvų) – užsikemša sietą į tepimo sistemą, kurios pagreitina dėvėti turbina.

Po atnaujinimo, DV6 gavo 8-vožtuvų galvos vienetas ir papildomą raidę «D» pavadinimas (visos versijos yra įrengta dalelių filtras). Dažniausiai, dyzelinas variklio talpa 92, 99, 112 arba 114 HP ir pasižymi labai geras santykis, energijos ir kuro sąnaudos.

Turbodiesel galima rasti mažų automobilių, ir net antros kartos C5. Be to, jis buvo naudojamas modeliai kitų gamintojų. Dėl to, atsarginės dalys yra lengvai prieinamos ir turi prieinamomis kainomis.

Dignities:

— geras patikimumas;

— didelio populiarumo;

— žemos kainos atsarginių dalių.

Trūkumai:

— daug susidėvėjusių dokumentų kopijas;

— pratęsimas grandinės, jungiantis kumšteliniams velenams 16 vožtuvų versija;

— problemos, susijusios su tepimo 109-stiprus versija.

Naudojimas:

— Citroen C3 II 1.6 HDi 8V (92, 99 ir 114 KW);

— Citroen C3 Picasso — 1.6 HDi 8V (92, 109, 112 ir 114 KW);

— Citroen C4 II — 1.6 HDi 8V (92, 99, 112, 114 ir 120 AG).

2.0 HDi-patikima ir ilgaamžė

2 litrų benzinas – vienoje geriausias iš savo pobūdžio. Jis debiutavo 1999 metais. Iš pradžių tik 90 AG versija su 8 vožtuvų. Per metus vėliau, pasiūlymų sąrašas pasirodė 16 vožtuvų pakeitimo talpa, 109 KW, procesas toliau plėtoti poveikio padidinta iki 180 AG, o «Ford» -210 AG (dėl dvigubai padidinti).

Rekomendacijos vertas 140-tvirtą versija, kuri pasirodė 2008 metais. Geras šou funkcijos, plėtoti 150 AG ir 163 Nepaisant to, kad sudėtinga struktūra, būdinga dyzelinas kančia yra reti.

16-vožtuvas versija turi problemų su veleno grandinė, panašūs iš esmės 1.6 HDi 16V. Visi 16 vožtuvų variantai yra įrengtas kietųjų dalelių filtras, gyvenimą, kuris dažniausiai neviršija 200 000 km.

Vienas iš privalumų 2.0 HDi yra santykinai mažos kuro sąnaudos. Viduryje-klasės automobilių, tai yra apie 7.5 litro / 100 km.

Dignities:

— daug versijų;

— didelis patvarumas;

pigūs atsarginės dalys ir gerai su jais susipažinti.

Trūkumai:

— užsikemša kietųjų dalelių filtrą;

— tai yra įmanoma, kad ruožas, grandinės, jungiantis kumšteliniams velenams.

Naudojimas:

— Citroen C5 II — 2.0 HDi (136, 140, 150, 163 ir 180 AG);
— Citroen C4 I Picasso — 2.0 HDi (130, 150 ir 163 AG);
— Citroen C4 II.

Išvengti varikliai («Prince» serija). Jie turi gerą našumą ir mažas degalų sąnaudas, bet turi ir trūkumų: padidėjęs alyvos sunaudojimas ir nepatikimi grandinės įtempėjas dujų skirstymo mechanizmas. Be to, turbo versija kartais suteikia turbina, atmosferos VTI-sistema kintančių fazių dujų skirstymo.

2.0 HPi (2001) taip pat laikoma nesėkminga. Tai yra atstovo EW serijos, bet su tiesioginiu kuro įpurškimu. Čia dažnai valdytojas nepateikia.

6-cilindrų 2.7 HDI turbo dyzelinių turi rimtų alkūninio veleno problemų. Daug geriau vardinė įpėdinis-3.0 HDi, bet dėl to, kad labai brangios įrangos (visų pirma, pjezoelektriniai purkštukai) sunku rekomenduoti.

1.4 VTi yra mažiausiai problemiškas variklis
1.6 VTi – trūksta turboįpūtimo — jokių problemų.
1.6 THP-didelės galios prieaugis pasiektas dėl sudėtingos konstrukcijos, kuri turi nemažai trūkumų.
2.0 HPi — kaip sugadinti gerą variklį? Jei EW serijos, pakanka pridėti tiesioginiu kuro įpurškimu.
2.7 HDi-žinoma, šis įrenginys yra tarp mažiausiai verti.
3.0 HDi jis pakeitė 2009 m., 2,7 HDi problema.