HONDA. Kuro sąnaudos mažinimas Honda

Honda AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio HONDA eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

Kuro ekonomija automobiliams HONDA -20%.

HONDA variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

   Rekomenduojama visiems Honda modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Degalu ekonomija honda — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina honda variklio galia
3. Mažina honda CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina honda greičio augimo laiką
5. Honda variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti honda variklį  prie šalto oro

  Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Honda

 Spustelėkite ant modelio automobilį

    Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Honda variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio HONDA su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Honda variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

      Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net pergazavus laisva eiga.

     Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri — Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Jūsų Honda degalu šlangas pastatymas per 5 minutes (žiūri «PANAUDOJIMAS»).

    DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).

Aktyvatorių pastatymas nėra Honda mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Degalu ekonomija Honda — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

 

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDAS automobiliuose HONDA

iki 30 — 40%. 

Žiūri «AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS»

SERTIFIKATAI

(Spustelėkite ant foto)

 

LAT   ENG   DE   RUS   EST    RUS   LAT

 Hyundai.                   AKTYVATORIUS                        Ford

Degalų sąnaudos normos Honda automobiliams.

Modelio                                                  Galia, kW                     L / 100 km

Honda Accord 1,6                                   65                               8,7  Benzin
Honda Accord 1,8i LS                             85                                9,3  Benzin
Honda Accord 2,0                                    81                                9,7  Benzin
Honda Accord 2,0i                                   85                                9,5  Benzin
Honda Accord 2,0i                                 100                                9,3  Benzin
Honda Accord 2,0i-VTEC                     114                                8,9  Benzin
Honda Accord 2,2i                                  110                                10,3  Benzin
Honda Accord 2,4i                                 119                                9,6  Benzin
Honda Accord 2,4i                                 148                                10,6  Benzin
Honda Accord 2,4i, Executive               140                                10,3  Benzin
Honda City 1,4i                                         63                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,3                                        55                                7,1  Benzin
Honda Civic 1,4i                                       55                                7,1  Benzin
Honda Civic 1,4i                                       66                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,6i                                       79                                7,4  Benzin
Honda Civic 1,8i                                      103                                7,9  Benzin
Honda Civic Hybrid 1,3i                         70                                5,0  Benzin
Honda Civic Shuttle 1,5                           63                                7,6  Benzin
Honda CR-V 2,0i  4WD                          107                                9,8  Benzin
Honda CR-V 2,0i 4WD                           94                                10,7  Benzin
Honda CR-V 2,0i 4WD                           110                                9,5  Benzin
Honda CR-V 2,4i  4WD                          122                              11,7  Benzin
Honda FR-V 1,8i                                      103                                8,9  Benzin
Honda FR-V 2,0i-VTEC                          114                                8,6  Benzin
Honda HR-V 1,6i                                       77                                8,2  Benzin
Honda HR-V 1,6i-VTEC 4WD                 92                                8,9  Benzin
Honda Jazz 1,4i (CVT)                              61                                6,5  Benzin
Honda Legend 2,7i                                 124                                12,0  Benzin
Honda Legend 3,5i                                 153                                13,0  Benzin
Honda Legend 3,5i 4WD                        217                                12,2  Benzin
Honda Passport 3,2i 4х2                       151                                10,6  Benzin
Honda Pilot 3,5i  4WD                           183                                13,0  Benzin
Honda Pilot 3,5i 4WD                            176                                11,7  Benzin
Honda Prelude 2,0i                                 98                                10,5  Benzin
Honda Shuttle 2,2i                                   107                                10,0  Benzin
Honda Shuttle 2,2i                                   110                                10,0  Benzin
Honda Shuttle 2,3i                                   110                                13,0  Gas
Honda Stream 1,7i                                    92                                8,1  Benzin
Honda Stream 2,0i                                   110                                9,6  Benzin
Honda Stream 2,0i                                   115                                9,6  Benzin

 Honda. Degalų sąnaudos normos honda automobiliams.

Pradėkime pagrindinis variklis, ir tada potknie garsiausių «siurprizas» iš dizainerių — sukimosi kryptimi į alkūninio veleno. Honda neperdedant galima pasakyti, tik automobilių prekės ženklas pasaulyje, kurių variklio, kol neseniai, pasukti prieš laikrodžio rodyklę.
Tai unikalus dizainas, kuris neturi analogų. Tuo metu dizaino variklio, nė vienas iš ekspertų, kurie nedalyvavo kūrimas, netiki, kad šis projektas bus gyvybingas. Atrodytų — kam išradinėti dviratį, t. y. variklis, kai jau kelis dešimtmečius darbas alkūninio veleno pagal laikrodžio rodyklę įrodė, kad yra geriausias? Bet ne, «Honda» visada buvo generatorius nestandartinių sprendimų — ir čia mes turime variklis sukasi atgal. Tokie varikliai yra labiausiai paplitęs «Honda» automobiliai. D13B, D15B, ZC, D16A, B16A, B16B, B18C, F20B, B20B, — visa tai ženklas motors «atvirkštinio» rotacija. Bendras jų bruožas-visi jie turi laiko juosta.
Tik naujausių modelių automobiliai – Fit (Jazz), Civic, Accord, Elementas, CR-V » ir kt. — pradėjo būti montuojami varikliai su grandininė pavara dujų paskirstymo mechanizmas. Šis variklis L13A, L15A, K20A, K24A.
Verta paminėti, kad pasikeitus diržą, grandinę, buvo pakeistas ir sukimosi kryptimi. Sunku pasakyti, kodėl taip atsitiko, bet faktas lieka faktu. Nuo 2001 m., «Honda» prisijungė prie «valandos» varikliai, iki 2005 m., vis dar susidaro diržo varikliai su «atvirkštinio» rotacija, tačiau iki šiol visos pagamintos iš konvejerio automobiliai yra «teisingas» sukasi alkūninis velenas.
Toliau. Antras malonus siurprizas rasti Honda varikliai yra sistemos dinaminis pakeisti dujų paskirstymo fazės (Variable valve Timing and lift Electronic Control — VTEC). Ji buvo pirmą kartą naudojami 1988 m. Honda Integra su ZC variklio, ir leido į «pašalinti» iš variklio kurių tūris iki 1600 cc 160 AG Rezultatas yra unikalus, ypač kai jūs manote, kad tai buvo pasiekta nenaudojant papildomų turbo įrenginių ir kitų dalykų, t. y. dėl atmosferos variklio! Ilgą laiką, tik dvi automobilių pasaulyje- «Ferrari» ir «Honda» – gali pasigirti tokio tūrio ir galios santykį.
Kas yra slaptas VTEC? Kalbėdamas paprastų profanas kalba, — tai technologija keisti fazių dujų skirstymo yra pagrįstas mechaninius procesus. Įdiegta variklio veleno (arba, jei mes kalbame apie variklių, pavyzdžiui, B16B dviejų rasių-predual) turi specialų «dvigubas» pozicija žandikaulių įforminama tam tikro kampo. Po pasiekti tam tikrų sūkių skaičius (pvz., Pilietinės EG4 su vieno veleno D15b variklis 130 KW-4500 aps / min), kompiuteris duoda komandą, ir variklis eina į darbą dėl didelio Cam veleno, keitimo kurso atidarymo/uždarymo vožtuvus. Taigi, padėti toks paprastas ir sumanus dizainas, «Honda» inžinieriams pavyko sukurti optimaliausią elastingas variklis be turboįpūtimo, galintys mažo greičio sklandžiai ir greitai pagreitis be formavimas nesėkmių, ir dideliu greičiu — greitai ir veiksmingai (įspūdingai) pagreitis.
Tiesą sakant, ji turėtų būti pažymėta, kad VTEC sistemos yra naudojamos ne tik padidinti galią apie automobilį, bet taip pat sutaupyti degalų. Tačiau, ji bus kitokia sistema, nors pastatyta ant to paties principo. Šioje situacijoje, tik vienas įsiurbimo vožtuvas atsidarys mažu greičiu, nuomos, liesa-mišinys, kuris bus gerokai sutaupyti tiek degalų ir išmetamųjų dujų išmetimą į atmosferą. Kalbėti apie dinamiką, kai važiuojant šiuo režimu yra šiek tiek naivus, net važiuojant dideliu greičiu, kai pagal tepalo slėgio antrasis vožtuvas yra prijungtas, ir variklio galia padidėja.
Tačiau pasiekti neįtikėtinas sutaupyti, net vairuojant mieste stream». Degalų sąnaudos bus ne daugiau kaip 6,5 litro / 100 km, o teorines viltis galimybę «šaudyti», jei reikia.
Apibendrinant diskusiją apie «Honda» variklis, norėčiau pažymėti, jog visi be išimties varikliai šie automobiliai yra labai lanksti ir «revving», kuri reikalauja specialių paslaugų sąlygas, tačiau šios sąlygos yra gana paprasta. Mes aptarsime juos atitinkamame Skyriuje.
Svarsto tolesnius prietaiso savybės, Honda, būtina paminėti, perdavimo iš šių automobilių.
Tiesą sakant, nieko iš esmės yra unikali jų-tas padalijimas į tris pagrindines rūšis, kaip, kad dauguma šiuolaikinių automobilių — mechaninė transmisija (pavarų dėžė — MT), automatinė pavarų dėžė (automatinė — NE), ir pavarų dėžė reguliatoriaus tipas (CVT).
Mes ne specialiai gyvens pirmoji galimybė — prietaisas mechaninė pavarų dėžė daugelį dešimtmečių naudojimo atnešė beveik iki tobulumo. Vienintelis dalykas, kad turėtų būti pažymėti, kad robotų perdavimo įdiegtas naujausias versijas automobilius (pavyzdžiui, Pilietinės), iš tikrųjų, yra daugiau mechaninė pavarų dėžė, nei mechaninė. Tačiau mes taip pat kalbėti apie tai, atskirame Skyriuje.
Automatinė pavarų dėžė apie «Honda» automobilius, yra atskira ir labai rimta tema diskusiją. «Honda» yra viena iš nedaugelio, jei ne tik, bendrovių pasaulyje gaminti savo automatinė automobiliams. Kitų automobilių jau seniai praėjo gamyba iš šių vienetų specializuotų įmonių. Iki 1994 m., dizaino bruožai automatinė apie «Honda» automobiliai neturėjo esminis skirtumas nuo kitų «mašinos», bet tai buvo 1994 metais, kad ten buvo galutinis skirtumas, jų būdai. Trečiosios šalies automatinės dėžės neatitiko nustatytų reikalavimų «Honda» inžinieriai ir jų sąveika su elastinga ir revving varikliai nebuvo pakankamai efektyvus. Paaiškėjo, lauke ar negalėjo atlaikyti projektinė apkrova, ar buvo balasto užkirsti kelią variklio atskleisti būdingus dizainerio galimybių.
Nuo šio taško, automatinė pavarų dėžė Honda yra sukurtas atskiras KB, priklausanti «Honda» pati. Kad yra, kodėl šie automatine pavarų dėže reikia specializuotos priežiūros. Nėra nieko sudėtingo čia, būtina laikytis paprasčiausių sąlygų, kurios, deja, dažnai virsta burną profanas, visos apeigos ir su neįtikėtinai sudėtingi veiksmai. Paslaugų teikimo sąlygas mes apsvarstyti Skyriuje apie automatinė pavarų dėžė, tačiau dar kartą norėčiau pabrėžti, — nieko blogo, kad. Beje, automatinė pavarų dėžė taip pat zymuji «Tiptronic» langelius, kurie leidžia «kontrolės» lauke automobilį vairuojant, sukurti poveikis labiau kontroliuoti kelių. Bet mes svarstysime šį klausimą.
Automatinis reguliatoriaus tipo reduktorius (CVT) užbaigti mūsų greitą apžvalgą, automatinė pavarų dėžė. Išradimas taikoma variators 50-ąją metų xx amžiuje, kad kalbėti apie sverhordinarnogo duomenų mazgų, «Honda» automobilius, jie pradėjo įgyvendinti 1996 m., tai yra neįmanoma. Nepaisant to, skiriamieji bruožai vis dar egzistuoja, ir jie pirmiausia susijusios su struktūrinių» know-how «Honda» inžinieriai. Principas CVT nesiskiria nuo kitų panašių dėžės, pats diržas mazgas, pats patogu, tolygus forma perjungimas «įrankius». Tačiau, turint omenyje revving variklių dizaino reguliatoriaus turėjo būti nustatyta papildoma marža patikimumas, kurie lėmė, kad kai kurios funkcijos priežiūros langelį. Mes taip pat aptarsime tai plačiau atskirame Skyriuje.
Trečiasis skiriamasis bruožas — «Honda» automobilius ilgą laiką buvo multi-link nepriklausoma pakaba, užtikrinanti didžiausią patogumą, važiuojant dideliu greičiu. Privalumai ir trūkumai multi-link sustabdymo, vis dar sukelia daug diskusijų ir polemika dėl įvairių Interneto forumų. Žinoma, kaip ir bet kokio kito dizaino, jis turi savo gerbėjų ir oponentų. Pabandykime trumpai pažvelgti į vidų ir įvertinti, ar reikia tokios struktūros, «Honda» automobiliai. Mes turime pradėti viską nuo pat su elastinga ir revving variklio kartu su gerai padaryta perdavimo. Tas lengvumas ir pats automobilis ir puikus santykis svorio/galios parametrai lėmė tai, kad » multi-link pakabos, naudojama daugiausia sportinių automobilių, tapo Honda tiesiog gimtoji.
Iš tikrųjų, sėkmingi dizainas leido vairuotojui «mano automobilio beveik bet kokios greitis — mažiausiai ritinius ir ištrauka iš» sharp «virsta dideliu greičiu iš karto skyrė patį Pilietinio daugybė»klasiokai». Ir tai yra didelis nuopelnas sustabdymas. Žinoma, kalbėti apie tam tikrą komfortą ir minkštumą žinoma, ypač multi-link Pilietinio nėra būtina. Vairuotojas ir keleiviai jaučiasi puikiai toks automobilis kiekvienas nelygumas ir hole, bet ne tai tikra laimė ir jausmas sportinio automobilio?!
Rūpintis multi-link sustabdymas nėra lengva, tačiau jos privalumai dažnai, kad savininkai «atleisk» finansų ir laikinų nepatogumų, susijusių su jos remontas. Mes, žinoma, atskirai gyventi multi-link sustabdymas daugiau sub-robno, juolab, po šešių metų pertraukos, kai 2000 m., beveik visi «Honda» modelių perėjo prie pakaba MacPherson tipo, jis vėl operacija šiandien ant automobilio Honda Civic sedanas.
Visi aukščiau pabrėžia unikalią vietą «Honda» gretose, kitų automobilių gamintojų. Pagrindinių parametrų vidutinės «Honda» automobilis turi potencialą sportinis automobilis. «Honda» vairuotojas, kaip taisyklė, iš pradžių žino galios, kurį jis valdo, ir dažnai siekia suvokti galimą pranašumą prieš» klasiokai » realus. Staigiai prasideda ir stabdžius, «pilti» per vartus, visa tai leidžia savininkas, «Honda» dominuoti kelyje.