PEUGEOT. Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot

Peugeot AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio PEUGEOT eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

Kuro ekonomija automobiliams PEUGEOT — 20%.

PEUGEOT variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

   Rekomenduojama visiems Peugeot modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Degalu ekonomija peugeot — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina peugeot variklio galia
3. Mažina peugeot CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina peugeot greičio augimo laiką
5. Peugeot variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti peugeot variklį  prie šalto oro

 Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Peugeot

Spustelėkite ant modelio automobilį

    Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Peugeot variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio PEUGEOT su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Peugeot variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

  Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net perga.

     Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri — Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Peugeot degalu šlangas pastatymas per 5 minutes (žiūri «PANAUDOJIMAS»).

    DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).

Aktyvatorių pastatymas nėra Peugeot mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Degalu ekonomija Peugeot — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

 

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDAS automobiliuose PEUGEOT

iki 30 — 40%.

Žiūri «AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS»

 

SERTIFIKATAI

(Spustelėkite ant foto)

 

LAT    ENG    DE    RUS   EST    RUS    LAT

Land Rover                        AKTYVATORIUS                        Opel

Degalų sąnaudos normos Peugeot automobiliams.

Modelio                                                  Galia, kW                                  L / 100 km

Peugeot 1007 1,4i                                      55                                    7,1 Benzin
Peugeot 1007 1,6i                                      80                                    7,2 Benzin
Peugeot 106 1,1                                         44                                    7,1 Benzin
Peugeot 106 XND 1,5D                             57                                    5,3 Disel
Peugeot 206 1,4HDi                                   50                                    5,2 Disel
Peugeot 206 1,4i                                        55                                    7,2 Benzin
Peugeot 206 1,6i                                        80                                    7,6 Benzin
Peugeot 206 XS 1,6i                                  65                                    7,4 Benzin
Peugeot 207 1,4i                                        65                                    6,8 Benzin
Peugeot 305 1,5                                         59                                    8,1 Benzin
Peugeot 306 1,4                                         55                                    8,1 Benzin
Peugeot 306 1,6i                                        65                                    7,5 Benzin
Peugeot 306 1,8i                                        74                                    8,0 Benzin
Peugeot 306 1,9D                                      51                                    6,6 Disel
Peugeot 307 1,4HDi                                  50                                    5,0 Disel
Peugeot 307 1,4i                                        55                                    7,1 Benzin
Peugeot 307 1,6HDi                                  66                                    5,3 Disel
Peugeot 307 2,0i                                        99                                    9,0 Benzin
Peugeot 307 BK XR 1,6i                           80                                    8,3 Benzin
Peugeot 307 SW 1,6i                                80                                    8,3 Benzin
Peugeot 307 SW 2,0Hdi                           66                                    6,3 Disel
Peugeot 307 SW 2,0i                              100                                    9,2 Benzin
Peugeot 307 SW 1,6HDi                          80                                    5,9 Disel
Peugeot 308 1,6i                                        88                                    8,6 Benzin
Peugeot 308 1,6VTi                                   88                                    8,0 Benzin
Peugeot 308 SW 1,6Hdi                            66                                    5,9 Disel
Peugeot 308 SW 1,6THP                       103                                   10,1 Benzin
Peugeot 308 SW 1,6VTi                            88                                    8,3 Benzin
Peugeot 308 SW 1,6VTi                            88                                    8,8 Benzin
Peugeot 309 1,6i                                        65                                    7,9 Benzin
Peugeot 4007 2,2 HDi                             115                                    8,5 Disel
Peugeot 4007 2,4i  AWD                       125                                    10,7Benzin
Peugeot 405 1,6i, GL,GR                          65                                    8,3 Benzin
Peugeot 405 1,8i                                        74                                    8,6 Benzin
Peugeot 405 1,9D                                      47                                    6,6 Disel
Peugeot 405 2,0i                                        89                                    8,8 Benzin
Peugeot 405 GL 1,9Sri                              88                                    9,0 Benzin
Peugeot 405 GTX 1,9i                               77                                    8,7 Benzin
Peugeot 406 1,6i                                        65                                    8,5 Benzin
Peugeot 406 1,8i                                        82                                    8,6 Benzin
Peugeot 406 1,9TDi                                   66                                    6,8 Disel
Peugeot 406 2,0Hdi                                   80                                    6,9 Disel
Peugeot 406 2,0i                                        97                                    9,5 Benzin
Peugeot 406 2,0i                                      100                                    9,5 Benzin
Peugeot 406 2,1TD                                    81                                    6,8 Disel
Peugeot 406 2,2Hdi                                   98                                    7,7 Disel
Peugeot 406 2,2i                                     116                                   10,6 Benzin
Peugeot 407 1,8i                                        85                                    8,8 Benzin
Peugeot 407 2,0HDi                                100                                    6,5 Disel
Peugeot 407 2,0HDi                                100                                    8,2 Disel
Peugeot 407 2,0i                                      100                                    9,3 Benzin
Peugeot 407 2,0i                                      103                                    9,6 Benzin
Peugeot 407 2,2i                                     120                                   10,6 Benzin
Peugeot 407 3,0i                                     155                                   11,9 Benzin
Peugeot 407 ST Sport 2,2i                    116                                    10,5 Benzin
Peugeot 605 2,0                                        94                                    10,9 Gas
Peugeot 605 2,1SRd                                60                                    6,7 Disel
Peugeot 605 2,1TD                                   80                                    7,7 Disel
Peugeot 605 2,5TDi                                  95                                    7,6 Disel
Peugeot 605 3,0i                                     123                                    12,3 Benzin
Peugeot 605 3,0i                                     147                                    12,8 Benzin
Peugeot 605 SL 2,0                                 97                                    10,9 Benzin
Peugeot 605 SR 2,0                                  79                                    9,9 Benzin
Peugeot 607 2,2HDi                                  98                                    7,4 Disel
Peugeot 607 2,2i                                     116                                   11,2 Benzin
Peugeot 607 2,7HDi                                150                                    9,0 Disel
Peugeot 607 3,0i                                     154                                   13,4 Benzin
Peugeot 806 1,8i                                       73                                   10,7 Benzin
Peugeot 806 1,9TD                                   68                                    8,6 Disel
Peugeot 806 2,0HDi                                  80                                    7,1 Disel
Peugeot 806 2,0i                                       89                                    10,9 Benzin
Peugeot 806 2,0i                                     100                                    10,8 Benzin
Peugeot 806 2,0iT                                   108                                    11,6 Benzin
Peugeot 806 2,1TD                                   80                                    8,0 Disel
Peugeot 807 2,0i                                     103                                    10,5 Benzin
Peugeot 807 2,2Hdi                                100                                    8,3 Disel
Peugeot 807 2,2HDi, ST                           94                                    8,3 Disel
Peugeot 807 2,2i                                     116                                   11,2 Benzin
Peugeot 807 3,0i V6                               154                                   12,9 Benzin
Peugeot Bipper 1,4i                                  55                                    7,2 Benzin
Peugeot Boxer 2,0i                                    81                                  11,4 Benzin
Peugeot Boxer 2,2HDi                              74                                    9,6 Disel
Peugeot Boxer 2,4D                                  63                                    9,0 Disel
Peugeot Boxer 2,5TD                               77                                   10,9 Disel
Peugeot Boxer 2,8Hdi                               94                                   10,3 Disel
Peugeot Boxer Combi 333 2,2                88                                    9,2 Disel
Peugeot Boxer FT333  3,0                  115,5                                    9,3 Disel
Peugeot Expert 1,9D                                 52                                    7,1 Disel
Peugeot Expert Tepee 2,0                        88                                    7,9 Disel
Peugeot Partner 1,4i                                  55                                    7,4 Benzin
Peugeot Partner 1,6HDi                            55                                    6,0 Disel
Peugeot Partner 1,6HDi                            66                                    6,1 Disel
Peugeot Partner 1,6i                                  81                                    8,3 Benzin
Peugeot Partner 1,9D                                51                                    6,9 Disel
Peugeot Partner 2,0HDi VTC                   66                                    6,7 Disel
Peugeot Partner B9 1,6HDi                      55                                    6,8 Disel
Peugeot Partner B9 1,6HDi                      66                                    6,9 Disel
Peugeot Partner B9 1,6HDi                      80                                    7,0 Disel
Peugeot Partner Combi 1,9D                   51                                    6,9 Disel

Peugeot. Degalų sąnaudos normos peugeot automobiliams.

Rizika, kai remontas Peugeot
* Trūksta profesionalių diagnostikos įrankius. Daugelis vairuotojų mano, kad savo garažas, a priori yra viskas sėkmingai «kasti» variklio ar veikia Peugeot. Tačiau, skirtingai nei senosios vidaus automobiliai, Peugeot, reikia naudoti sudėtingas ir brangus diagnostikos įrankius. Ir tai yra ne pakankamai, kad Kinijoje įrenginių prijungimo borto kompiuteris prie KOMPIUTERIO.
* Sunku susipažinti su informacija. Pavyzdžiui, ekspertai pažymi, kad šiandien rinkoje originalios dalys, dėl šios markės automobilių yra labai brangus, ir suderinama neoriginalios dalys gali nuvilti prastos kokybės. Skaityti daugiau apie atrankos atsarginės dalys, Peugeot.
* Sudėtingos konstrukcijos, technikos vienetų. Tai ne visada įmanoma suprasti, dizainas Peugeot, neturint specialių įgūdžių. Net ir profesionalūs meistrai plataus profilio dažnai stovint, kai bando taisyti šiuos automobilius, ir yra patartina kreiptis į siauras specialistų «, prancūzų».
* Galimybę pamatyti paslėptus defektus. Problema su patikima vienetai yra tai, kad jų patikimumas ir atsparumas gedimui dažnai labai žiaurus pokštas. Defektas gali būti nustatytas ir Peugeot veikia toliau. Kaip rezultatas, mes gauti rimtų gedimų, kad reikia visiškai pakeisti brangus vienetas.
* Sudėtingas elektros ir elektronikos. «Peugeot» yra savotiškas «kompiuteris ant ratų», sudėtingas elektroninis įrenginys. Norint suprasti visus niuansus, savarankiškai remonto, yra beveik neįmanoma.

Apžvalgą Peugeot ir jos remontas
«Peugeot» yra unikalus automobilis iš prancūzijos gamintojas. Jis yra labai kompaktiškas, labai manevringas ir, svarbiausia, patikima. Peugeot automobilių idealiai tinka kelionėms į kaimą. Gana gražus automobilis nuo kokybės ir gamintojo yra tikrai verta pinigų. Tačiau, kaip ir bet kuris kitas automobilis, anksčiau ar vėliau, Peugeot gali suskaidyti.

Pažymėtina, kai ypatumus Peugeot remontas. Kaip jūs žinote, variklis šį automobilį, yra labai išrankus, kad aliejaus kokybė. Variklio remontas Peugeot, labai dažnai tenka tai daryti, nes netinkamos rūšies naftos. Kita dažna priežastis, dėl variklio gedimo-jojimo gana gilios balos, kaip vanduo pradeda atrodyti, oro įsiurbimo, kuri yra priežastis, dėl variklio gedimo Peugeot.

Retai, bet kartais reikia pakeisti stabilizatoriaus pareigybės, abu galiniai ir priekiniai. Signalą apie tai reikia dažnai gali būti girgždėti Peugeot stabdžiai arba dėvėti pagalvėlės.

Važiuoklės Peugeot nėra labai patikima, tačiau nėra silpna pozicija. Pakeitimo lentynos Peugeot stabilizatorius geriau praleisti kiekvienais metais, kamuolys spurs patariama keisti kas dvejus metus. Jei eilinį patikrinimą, kartais reikia valyti įpurškimo purkštukų Peugeot, pakeisti žvakės, pakeisti variklio atramų.

Atsižvelgiant į žiemos oras, Peugeot atrodo žemas, o tai reiškia, kad ji turi atsargūs, automobilių Stovėjimo aikštelė, ir reikalauja, kad vairuotojas turi būti labai atsargūs, netoli sienos, kitaip bamperio remontas bus gana sunku išvengti. Kiekvieną 130 tūkstančių kilometrų ekspertai pataria pakeisti laiko juosta, žvakės ir aliejus yra geriau pakeisti kas 10-15 tūkst. kilometrų. Peugeot remontas yra paprastai susijusios su maža gedimų, kurie gali įvykti netikėtai, ar dalys susidėvi ir turi ilgą tarnavimo laiką.

Lūžimo yra visada geriau išvengti iš anksto, laiku praeiti patikrinimą, rūpintis automobilio ir tvarkingas būdu vairavimo Peugeot.

Vienas iš labiausiai paplitusių gedimų šį automobilį Peugeot, yra jo vėdinimas, vėsinimas. Jis dažnai atsisako dirbti, ir vienas iš labiausiai problemiškas dalys, Peugeot vėdinimo sistemos yra jos relė. Tokių sunkumų kyla dėl vietos šioje dalyje-yra relė šalia ventiliatoriaus, nes vairuojant jis yra labai užterštas, su dulkių ir purvo daleles. Nors esama apsaugos padėčiai pagerinti tarša nėra itin darbą.

Tarp nuolatinių trūkumų Peugeot taip pat turėtų būti stabilizatorius link-jie nėra sukurti tam tikrų sunkumų eksploatuojant automobilį, bet bus sistemingai tapti nenaudotinas, tai dėl jų trumpas ilgaamžiškumą. Ypatingų problemų Peugeot jie, žinoma, ne kurti, bet ir malonus, jų nuolat gedimai per mažai. Jų pakeisti nėra taip brangu pocket,tačiau, atsižvelgiant į tai, dažnumo suskirstymas, ji vis dar yra nuostolingas.

Jūs negalite pamiršti apie viryklė Peugeot – sunkumų kyla dėl prisijungimas vartus, nes prie sankryžos tarp jų dažnai yra nesandarios, antifrizas, kurios, atitinkamai, veda į kitą trūkumą. Garintuvas vamzdelis taip pat patenka į tašką trūkumai «Peugeot», o tai sukelia nemalonių akimirkų, o vairavimo-nuo vibracijos važiuojant Peugeot automobilį, jis gali iškristi skylę organizme. Tai reiškia, kad į jas nepatektų kondensatas į Peugeot salone: kitaip tariant, visas skystis, kuris kondensuojasi eksploatuojant sistemą, tiesiog srautus į saloną. Problemų nėra didelis, tačiau vis dar gali gerokai purtyti nervus savininkas Peugeot modelis.

Taip pat trūkumų Peugeot, verta paminėti, priekinės pakabos svirtys, kurie laikas nuo laiko pailsėti ir reikalauja pakeitimo. Esmė šią dilemą slypi, o gerai apgalvota žinoma gamintojo. Taigi jie ir užtikrinti sau pelno, įsigyjant naujos atsarginės dalys, Peugeot automobilių. Prancūzijos bendrovė garsėja originaliu atsarginės dalys Peugeot, kuri yra beveik neįmanoma pakeisti kitų analogų.

Daugiausia jums turėtų atkreipti dėmesį į nenuimamas kamuolys Peugeot, kuri negali būti keičiama. Šiuo atveju, ši detalė yra problemų svirtį. Jei tai galima remontuoti pastarasis, o ne pirkti naują dalį, vargo būtų mažiau. Tačiau, jei šį automobilį, situacija yra ne taip gerai, kaip atrodo – nes nešioti metalo kamuolys nepavyksta, tačiau neįmanoma pakeisti. Nes svirtis Peugeot, turi įsigyti naują. Gerų patarimų šiuo atveju yra rekomendacija pirkti svirtis su kintama silentblock Peugeot.

Tarp labiausiai problemiškas dalys, Peugeot apima galiniai sukimo spindulys «Peugeot». Galima sakyti, kad tai labai nuodų gyvenimo jos suskirstymai Peugeot savininkams, jei ne vienas «bet». Tai gali trukti gana ilgai – galios rezervas šiuo atveju yra 150.00 kilometrų-su tinkama priežiūra. Bet ne kiekvienas savininkas Peugeot rūpi. Ir nėra būtinos priežiūros, šios dalies nepavyksta, daug anksčiau. Visa esmė yra problemiškas guoliai ant Peugeot – jie reikalauja ypatingo dėmesio. Ir čia yra lazda du galus: jei jums tinkamai rūpintis jais, šviesos truks ilgą laiką, nes kitaip bus šakės už naują dalį «Peugeot», bei rūpintis jo pakeitimo.

Didžiausia problema Peugeot
Svarbiausias trūkumas tas, Peugeot, galbūt, yra savo automatinė Peugeot. Tačiau, skirtingai nuo kitų sudedamųjų dalių į automobilį Peugeot, ji netapo silpnoji, nes iš vienos pusės. Dėžutės pati yra problemiškas, kaip visumos, ir kiekvienu savo duomenis – atskirai. Iš tiesų, mes galime pasakyti, kad sukurti šį automatinė nėra geriausia idėja, prancūzų inžinierių, nes visi jos elementai yra tiesiog problematiška.

Galbūt diegti automatinę dėžę ant šio modelio Peugeot buvo diktuoja tendencijas metu-tada daug automobilių išėjo su mašinomis. Tačiau gamintojui vis dar nepavyko sukurti bent keletą kokybės langelį. Tuo pačiu metu «Peugeot» vis dėlto nusprendė įdiegti, ką jie gavo, bet rezultatas buvo pražūtingas.

Taigi, Peugeot dėžutė su pavydėtinas pastovumas nepavyksta. Ji pertraukų viską, kad jūs galite:
Peugeot alyvos sandarikliai. vienintelis būdas;
mechanikas Peugeot – be pabaigos eina žemyn (ypač žiemos metu);
taip pat aukšto lygio triukšmo Peugeot: mūšis, paskambina – jausmas yra sukurta, kad langas išgyvens paskutinės akimirkos.
Apskritai, pirkti Peugeot automatinė TDI nerekomenduojama, be to, jei jums atkreipti dėmesį į savininką, atsiliepimai, tai galima suprasti, kad jos remontą būtina atlikti maždaug kas vieną-du metus. Ir kuo senesnis automobilis, tuo daugiau «teka» savo automatinė pavarų dėžė. Iš tiesų, pirkti Peugeot mašina turėtų būti tik tie žmonės, kurie neturi problemų su finansais ir gali «sau leisti» ramiai nešioti gana dažnai suskirstymas į lauką.

Taigi, rekomenduojama pirkti Peugeot geriau jau patyrę vairuotojai, kurie galės tinkamai pasirūpinti automobilį, nes ji turi įtakos mažinimo apraiškos opos. Ir, žinoma, tai geriau imtis Peugeot mechanika, kuri leis žymiai sumažinti problemų skaičių ir finansinės injekcijos Peugeot automobilių. Į galintys rankas, šis modelis gali būti gana toleruotinas šaltiniu, bet ne bandyti įkelti jį į stuporas – pavyzdžiui, penkių asmenų salone ir akių obuolius, užsikemša kamieno Peugeot.