AUTOTERMIJA – tai oro degimas be kuro, taip pat ir automobilio variklyje.
Išsamiai su šiuo reiškiniu Jūs galite susipažinti bet kurioje paieškos sistemoje surinkę žodį АВТОТЕРМИЯ arba paskaityti svetainę DEGIMAS BE KURO.
Autotermijos aktyvatorius (Oro jonizatorius) suteikia galimybę DALINAI naudotis autotermijos reiškiniu automobilių, kurie dirba DUJOMIS, BENZINU, DIZELINIU KURU, varykliuose.
Autotermijos aktyvatorius (Oro jonizatorius) sudarytas iš dviejų detalių, kurių viduje įmontuoti 48 magnetai. Detalėms sujungus susidaro 24 magnetiniai laukai skirtingos magnetinių jėgų linijų kripties.

Aktyvatoriaus veikimas PASTEBIMAS NEDELSIANT – padidėja variklio galia, automobilis juda lengviau, „gyviau“. Praktiškai variklio cilindruose vietoje kuro DALINAI pradeda degto oras (šiuo užsiėmė dar Tesla). Taip – taip! Oras! Kad ir kaip tai skambėtų netikroviškai ir fantastiškai!
Autotermijos Aktyvatorius (Oro jonizatorius) įrengiamas ant oro vamzdžio (spauskite ant nuotraukos jai padidinti)
Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDAS automobiliuose iki 30 — 40%.
Autotermijos aktyvatoriaus kaina – 70 EUR
DĖMESIO!
1 rinkinys Aktyvatorių (2 Aktyvatoriai) + Autotermijos Aktyvatoriaus – 100 EUR
Autoterminis oro savaiminio degimo režimas vidaus degimo variklyje
Autotermija yra savaiminio degimo, ypač oro, reiškinys, kurį sudaro tai, kad oro degimo procesas, pavyzdžiui, vidaus degimo variklyje, vyksta savarankiškai, autonomiškai, savarankiškai—be organinių ar kitų degalų vartojimo. Oro degimo procesas, pavyzdžiui, vidaus degimo variklyje, vyksta savarankiškai, autonomiškai, savarankiškai – be organinių ar kitų degalų suvartojimo.
Teorijos kūrimas / 1,2 / užtruko septynerius metus, praktinis darbas, visų pirma karbiuratorių automobilių varikliams-užtruko dar trejus metus.
Pirmą kartą be degalų variklio veikimo režimas (tuščiąja eiga) buvo gautas 2001 m.liepos 25 d. 2002 m.rugpjūčio 25 d. VAZ-2106 automobiliui prireikė daugiau nei vienerių metų, kai automobilis judėjo su apkrova ir 120 km/h greičiu be degalų savaiminio degimo režimu variklio cilindruose.
Dėl pagrindinių automobilio vairavimo režimų:
– esant 60…70 km / h greičiui ir 2000… 2500 aps. / min. variklio greičiui;
– kai greitis didesnis kaip 70 km / h, o variklio greitis didesnis kaip 3500 aps / min;
– taip pat tuščiąja eiga, kai variklio greitis yra 200 .. 1500 aps. / min.
visai nebuvo degalų sąnaudų, jis buvo lygus nuliui.
Užvedant ir pašildant variklį, taip pat pereinamųjų režimų ir pertrūkių metu, buvo trumpalaikės degalų sąnaudos, tokios, kad vidutiniškai, kai bendra rida yra didesnė nei 7000 km, ji sudarė 1,0 … 1,5 litro / 100 km kelionės.
Degalų be degimo režimą užtikrino oro apdorojimas ir karbiuratoriaus reguliavimas į prastą mišinį be jokių variklio konstrukcijos pakeitimų.
Esminiai pokyčiai, kurie suteikė prieigą prie degalų neturinčio degimo režimo
Atskiras išankstinis baliono oro apdorojimas tam tikru magnetiniu būdu susideda iš neutralizavimo su teigiamai įkrauta mažų dalelių srove-elektra interatominėmis elektroninėmis jungtimis azoto ir deguonies molekulėse atmosferos ore, silpninant šias jungtis, suskaidant molekules į atomus, fragmentus ir atleidžiant surišančius elektronus, kurie tampa laisvi ir pradeda energijos generatorių darbą
Kuro vaidmens degimo procese nustatymas
Tai, kad degina ne degalai, bet deguonis, buvo aiškus ilgą laiką. Tai palengvino šie faktai: oro sprogimas lazerio spindulio dėmesio centre; gryno deguonies sprogimas, esant tik angliavandenilių pėdsakams; elektros iškrova (kibirkštis, Plazma, rutulinis žaibas — tai taip pat degina orą).
Tačiau pirmą kartą kuro, kaip elektronų donoro, vaidmenį nustatė D. H. Bazievas / 5/. Dar kartą buvo patvirtinta, kad tai nėra degantis kuras, bet visų pirma deguonis ore. Bet jei tai nėra degantis kuras, ar galime atsikratyti jo?! Buvo sukurtas metodas, skirtas pašalinti kurą kaip komponentą, naudojant paties oro elektronus. Tai buvo pagrindinė autotermijos idėja-savaiminis oro deginimas, kurio Bazievas nepastebėjo savo knygose / 5-7/, praeinantis be degalų degimo.
Pirmą kartą apie Degalų be degimo pokyčius buvo paskelbta III ir susitiko su skepticizmu Baziev kaip laiko švaistymas. Bet galbūt svarbesnis yra antrasis kuro, kaip pagrindinio „priešo” ir autoterminio degimo reakcijos gesintuvo, vaidmuo.
Trumpai tariant, antrasis vaidmuo yra tas, kad jungiančių elektronų perteklius degaluose sukelia reikšmingą visų teigiamų krūvių ir spinduliuotės neutralizavimą degimo kameroje.
Šis procesas yra prieš cilindro oro apdorojimo proceso atvirkštinis procesas, kuris neleidžia autotermijai-tiesiogiai deginti orą.
Tik kuro išskyrimas kartu su oro apdorojimu suteikia autotermijos galimybę. Šio fakto supratimas žymiai pagreitino ir išplėtė mokslinius tyrimus be degalų.
Vienybė ir galimybė sustiprinti magnetinį ir katalizinį medžiagų apdorojimą
Katalizė-didelių objektų (molekulių, atomų) sunaikinimas (Graikų kalba) į mažesnius fragmentus, kurių šiuolaikinis katalizės mokslas nesupranta, todėl vietoj aiškaus fizinio mechanizmo jis pateikia oficialius paaiškinimus, kaip minėta anksčiau.
Taigi, magnetinis srautas yra didelės spartos mažų teigiamai įkrautų dalelių srautas, einantis išilgai linijinių trajektorijų ir magnetų interatominių kanalų ir už jų ribų, esant maždaug 1019 m/s greičiui, kaip ir šiuolaikiniuose greitintuvuose. Katalizatoriuose, kurie nėra magnetai dėl to, kad nėra tunelio, koridoriaus, interatominių kanalų, sūkurinės elektros srovės aplink kristalų grotelių atomus maždaug 1021 m/ s greičiu, kaip ir magnete, yra „sviedinių” srautai, kurie gali neutralizuoti, susilpninti atomų interatomines jungtis tikslinės medžiagos molekulėse ir netgi sunaikinti molekules į atomus ir mažesnius fragmentus, kurie graikų kalba vadinami katalizėmis. Kaip matyti, magnetinis ir katalizinis medžiagų apdorojimas yra tas pats sunaikinimo procesas, bet atliekamas skirtingomis priemonėmis.
Be to, magnetinis srautas gali sustiprinti elektrinį sūkurį aplink katalizatoriaus atomus, įdėdamas jį į kai kurias granules su spongy išsivysčiusiu paviršiumi tarp magneto polių ir taip padidindamas viso oro apdorojimą
Pirmiau nustatytos aplinkybės tapo lemiamos praktiniam augotermijos reiškinio įgyvendinimui-savaiminiam oro deginimui
Variklių nustatymo į savaiminio degimo oro režimą algoritmas
Be degalų gorenje gorenje (autotermija) režimas nereikalauja jokių struktūrinių vidaus degimo variklio pokyčių, nes energijos išsiskyrimo procesas (OPVR) yra aukščiausios rūšies fazinis perėjimas, toks pat kaip ir įprastiniame degime, dalyvaujant kurui kaip elektronų donorui
Autotermijos metu naudojami patys oro elektronai, todėl nereikia Kuro, kad būtų užtikrintas autotermijos režimas, reikia sukonfigūruoti tik kai kurias pagalbines sistemas ir įrangos elementus.
Oro valymo optimizatoriaus medžiagų parinkimas ir dizainas
Praleidžiant inicijuojančių įtakų paieškos etapų aprašymą, tarkime, kad galų gale mes apsigyvenome magnetine įtaka kaip patogiausiu, prieinamu ir pakankamu iš anksto cilindro oro apdorojimui, oro valymo įrenginys buvo sąlygiškai vadinamas optimizatoriumi, nepasirinkus geresnio pavadinimo. Oro apdorojimas, kai jis patenka į oro tarpą tarp magneto polių, atliekamas, pirma, magnetiniu srautu. Norint sėkmingai apdoroti, reikia pakankamo magnetinio indukcijos (elektrino srauto tankio), taip pat pakankamo elektrino greičio.
Tai buvo padaryta remiantis šiais svarstymais, magnetinė indukcija reikalinga tiksliniam smūgiui į tikslą-azoto ir deguonies molekulę ore, nes ore esančios molekulės, sąveikaujant viena su kita, visą laiką juda savo globulėse dideliu greičiu, o pati molekulė yra apie tris mažesnio dydžio (skersmens) globulės užsakymus, jūs suprantate, kad beveik neįmanoma gauti mažos didelės spartos vieno sviedinio-electrino į mažą tikslinę molekulę, kuri taip pat sparčiai juda skirtingomis kryptimis, beveik neįmanoma padidinti tikimybės vienu metu pataikyti į daugelį sviedinių-didelio tankio elektrino srautą, ty pakankamą magnetinę indukciją
Kuo didesnė magnetinė indukcija oro tarpe tarp magneto polių, tuo mažesnis šio tarpo storis, nes oro azoto molekulės užfiksuoja elektronus iš magnetinio srauto, sukasi juos ir išmeta juos iš savo sūkurinės zonos (aplink molekulę), sutrikdydamos magnetinį srautą, kuris lemia magnetinės indukcijos sklaidą ir atsparumą, sagtį ir sumažėjimą
Magnetinio srauto greitis interatominiuose kanaluose siekia apie 1019 m /s, kaip ir greitintuvuose, ir iš esmės yra pakankamas net molekulių sunaikinimui, tačiau šis oro tarpo greitis greitai mažėja atvirkščiai proporcingas tarpo storio ir interatominio kanalo skersmens santykiui tuo pačiu metu, elektronų greitis sūkuryje aplink atomus siekia apie 1021 m / s, bet tik tuos atomus ir jų sūkurius, kurie yra ant tarpo, per kurį oras teka, Magnetinių polių paviršiaus.
Nuolatiniai magnetai buvo išbandyti, jie leidžia gauti autotermijos efektą-be degalų savaiminio degimo orą.
Pritaikymas
Bendras derinimo principas yra visiškai atsikratyti degalų, jei įmanoma: blokuoti, prislopinti tuos kanalus, per kuriuos jis patenka į oro takus ir toliau į variklį
Minimalus degalų kiekis reikalingas tik tam, kad būtų lengviau paleisti ir sušilti (dar nėra degalų neturinčių prietaisų) kelias minutes, kurių pakanka. Kitiems režimams (tuščiąja eiga, automobilio judėjimui) kuro visai nereikia
Tačiau karbiuratoriaus variklio specifika yra ta, kad, pavyzdžiui, kai pirminis kameros Atvartas yra uždarytas arba šiek tiek atidarytas, variklio stūmokliai sukuria stiprų vakuumą įsiurbimo metu, kurio metu degalai priverstinai įsiurbiami į variklį, nors tai nėra būtina, kai sklendės atidaromos veikiant greitam oro srautui ežektoriuose, taip pat sukuriamas vakuumas, kurio metu degalai įsiurbiami, nors tai nėra būtina degimo apdorotam orui.
Alfa Romeo. Kuro sąnaudos mažinimas alfa romeo.
AUDI. Kuro sąnaudos mažinimas audi
BMW. Kuro sąnaudos mažinimas bmw.
CHEVROLET. Kuro sąnaudos mažinimas chevrolet.
CHRYSLER. Kuro sąnaudos mažinimas chrysler.
CITROEN. Kuro sąnaudos mažinimas citroen.
Dodge. Kuro sąnaudos mažinimas dodge.
FIAT. Kuro sąnaudos mažinimas fiat.
FORD. Kuro sąnaudos mažinimas ford.
HONDA. Kuro sąnaudos mažinimas honda.
HYUNDAI. Kuro sąnaudos mažinimas hyundai.
Hummer. Kuro sąnaudos mažinimas hummer.
Infiniti. Kuro sąnaudos mažinimas infiniti.
Isuzu. Kuro sąnaudos mažinimas isuzu.
JEEP. Kuro sąnaudos mažinimas jeep.
KIA. Kuro sąnaudos mažinimas kia.
MAZDA. Kuro sąnaudos mažinimas mazda.
MERCEDES. Kuro sąnaudos mažinimas mercedes.
MITSUBISHI. Kuro sąnaudos mažinimas mitsubishi.
NISSAN. Kuro sąnaudos mažinimas nissan.
OPEL. Kuro sąnaudos mažinimas opel.
PEUGEOT. Kuro sąnaudos mažinimas peugeot.
Land Rover. Kuro sąnaudos mažinimas land rover.
RENAULT. Kuro sąnaudos mažinimas renault.
SAAB. Kuro sąnaudos mažinimas saab.
Saab Scania. Kuro sąnaudos mažinimas saab scania.
SEAT. Kuro sąnaudos mažinimas seat.
SKODA. Kuro sąnaudos mažinimas skoda.
SUBARU. Kuro sąnaudos mažinimas subaru.
Ssang Yong. Kuro sąnaudų mažinimas ssang yong.
SUZUKI. Kuro sąnaudos mažinimas suzuki.
TOYOTA. Kuro sąnaudos mažinimas toyota.
VOLKSWAGEN. Kuro sąnaudos mažinimas volkswagen.
VOLVO. Kuro sąnaudos mažinimas volvo.
AUTOTERMIJAS AKTIVĀTORS (Gaisa jonizators)