Rekomenduotas visų markių, visų kuro rūšių – DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO KURO automobiliams.
FIAT. Sumažinti kuro sąnaudos Fiat
Fiat AKTYVATORIUSsuteikia galimybę SUMAŽINTI automobilioFIATeksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėlKURO EKONOMIJOS, kuri yra20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.
FIAT variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.
Rekomenduojama visiems Fiat modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.
1. Kuro sąnaudos mažinimas Fiat — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai) 2. Didina fiat variklio galia 3. Mažina fiat CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo) 4. Trumpina fiat greičio augimo laiką 5. Fiat variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau 6. Lengviau užvesti fiat variklį prie šalto oro
Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Fiat
Spustelėkite ant modelio automobilį
Fiat Ulysse
Fiat Croma
Fiat Sedici
Fiat Scudo
Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Fiat variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).
Paprastai tai yra matomapo pirmųjų 10– 20 kmkelio automobilio FIAT su pastatytais Aktyvatoriais.Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Fiat variklis, kai į baką įpiltas labaiGERAS KURAS!
Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.
Dyzeliniuose automobiliuoseneužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net pergazavus laisva eiga.
DĖMESIO!Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).
Aktyvatorių pastatymas nėra Fiat mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.
Kuro sąnaudos mažinimas Fiat — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).
Daugelis žmonių mano, nebrangus ir ekonomiškas FIAT modelis nacionalinio automobilių. Labiausiai paplitusi FIAT — Punto, Marea, Bravo ir Brava. Šiandien mes kalbame apie tai, kaip jie elgiasi mūsų keliuose, kokių išlaidų tikėtis, kad savininkai.
Varikliai iš » FIAT 1.1 l monoinjection ir 1.2 l MPI injekcija Punto, 1,6 ir 1,8 litrų daugiataškis įpurškimas «Bravo/Brava ir Marea» — atrodo, kad pergyventi «savo» automobilius. Net ir po 150 tūkst. km dėvėti cilindro-stūmoklio grupės yra minimalus. Pertraukų laiko juosta susitikti daug automobilių. Ar jo dantys «loosens» pradėti užšalusio variklio, ar dar kas bruožas operacija. Bet kokiu atveju, Fiat kuro sąnaudos -ne išimtis: įdėti nurodymus 120 tūkst. km, net originalus diržai slaugė retai. Ir kai atidaryti visi automobiliai, išskyrus «Punto», vožtuvai atitinka stūmokliai. Gaivinimas kainuos 420-500 eurų, bet ir pridėti bent kiek naujos dalys. Todėl, norėdami pakeisti diržas kas 50-60 tūkst. km Su šiuo pakeisti ir savo roller yra dėvėti, ji bus greitai sugadinti naują diržą.
Izoliatoriumi, uždegimo žvakės yra padengtos elektrai indėliai per 5-7 tūkst. km. Originalios žvakės ant » Punto «kainuos 32 eur už keturis gabalus, Brava ir Marea » — 76. Tačiau, «neoriginal» veikia ne blogiau (toli netikęs!). Bet kuriuo atveju, žvakės turėtų būti keičiami kas 15 tūkst. km — su reguliariai prižiūrėti. Daugelis savininkų, nežinant, sumažinti jų trukmę, prisėsdamas «I-95» benzinas, o visi varikliai yra be problemų virškinami, AI-92. Faktas yra tai, kad didelio oktaninio skaičiaus degalus, kaip taisyklė, yra daugiau priedų, kurie gali sukelti suskirstymas į izoliatorių. «Rūpestinga» savininkai virsta dvigubo išlaidų: žvakės ir brangus benzinas.
1.6 l varikliai, pageidautina plovimo purkštukai dėl ultragarso stovėti kas 50 tūkst. km. Skalbimo nenuimant, gal tai bus darbas, tik, kad patikrinti, kaip tūtos buvo išvalyti, ji nebus įmanoma. Todėl, ultragarsinis tyrimas, yra geriau. Tuščiosios eigos reguliatorius stepper motorinių taip pat turi būti rausva apie šiuos modelius. Simptomas yra vadinamas «medžioklės» arba prarado tuščiąja eiga.
«Punto» iki 1998 metų modelis gali oksiduoti pildymo variklio valdymo blokas. Simptomai: mašina sustoja pagreitinti, «double», variklio gedimo lemputė mirksi. Yra dviejų tipų blokai: vienas turi būti pakeista, kita vertus, gali būti sugrąžinta specialistai. Bet kuriuo atveju, kai defektas yra pašalinama, ją galima pamiršti visam laikui. Tačiau, šis gedimas yra gana reti.
Brangus neutralizers ir lambda zondai Fiat kuro sąnaudos, kurie dirba daug metų.
Kartą per metus, mes rekomenduojame valymo atotrūkis tarp radiatorius variklio aušinimo sistemos ir oro kondicionieriaus. Ir tuo pačiu metu, pasitikrinti būklę, kontaktus, laidus, ventiliatoriaus, — po kelių žiemų, jie gali nudeginti.
VAIZDAS IŠ APAČIOS Fiat kuro sąnaudos
Jei naudojate Fiats paskyrimo daug bėdų dėl pakabos, nebus ir rezultatų. Bet taip pat ypatingas ilgaamžiškumas nereikia laukti: ten turi pigus automobilių kažką duoti brangu?
Silent blokai priekiniai svertų, Bravo ir Marea vidutiniškai pakanka 40-50 tūkst. km.galinių svirčių «Punto» yra apie 50 tūkst. km, po kurio savo atraminiais guoliais, atrodo, laisvumo. Žinoma, jūs galite vairuoti ir taip bus ne nukristi, bet vis tiek automobilis — ne krepšelis. Automobiliai, kurių galinė pakaba neturi tokių problemų. Stovai, stabilizatorius, skersinis stabilumas yra pakankamai 30 tūkst. km.
Pagrindinis kaltės priekinės pakabos traukes yra wedging paramos guolių dėl druskos ir purvo. Manoma, kad, kai jūs pasukite posted ratus su savo rankas. Guminis elementas yra labai patvarus. Beje, atkreipkite dėmesį, kad «Punto» parama gali būti įdiegta dviejų pozicijų jungikliu 180V°. Tai keičia kampas išilginės ašies sukimosi (ratukas). Dėl mašinų su vairo stiprintuvas tilt stovo padaryti daugiau, kita-mažiau.
Vairavimo patarimai ne mažiau nei 30 tūkst. km (kartais iki 100 tūkst. litų), geležinkelių (ypač be maitinimo) yra beveik rūpesčių. Su vairo stiprintuvu, galimos srautas skysčių per manžetai. Siekiant išplėsti paslaugų gyvenimą, pakeisti tamsioje skystis — geležinkelių ir siurblys brangesnis.Ratų guoliai be problemų slaugė 80-100 tūkst. km CV sąnariai yra labai patvarus. Bet kai užsakymo nauja, būkite atsargūs: dėl skirtingų variantų velenai yra šiek tiek skirtingo ilgio. Į akis skirtumas yra beveik nematomas, tačiau automobilį, galiausiai, «išeiti»: jūs turite pakeisti vyrių arba per pavarų dėžė.
Stabdžių antiblokavimo sistema įrodė, pati labai gerai. Jutikliai nesugeba tik stiprus poveikis. Kai aptarnavimo sustabdymas bus pastaba, dar ne viskas prarasta, jei gumos kištukas galiniai stabdžių skydas, arba per skylę mechanizmas, gauna purvo. Tai yra įmanoma, kad kai veikia 50-60 tūkst. km su priekiniai stabdžių diskai turės pakeisti galiniai būgnai. Žinoma, galite išsaugoti juos, bet ištekliai naujos trinkelės dėvėti būgno bus žymiai mažiau.
Filtruoti džiovintuvas oro kondicionierius, ji yra labai «sėkmingai» kairėje-pagal bamperis, sūraus vandens į Maskvos gatves negyvena ilgai. Jo aliuminio lydinio kūno tvirtinama ant plieno laikiklis. Visiškai pagal įstatymus, chemija, vietoje jų kontakto atveju yra per skylę.
Bet panardinant kūno atsparus nuo rūdžių ir korozijos tvirtumą. Net jei dažai yra pažeistas, metalo, nėra rūdžių. Tai paprastai laikoma ant dugno, ratų arkų. Todėl, nereikia pamiršti įrengimas purvasargių, kitaip «švirkštas» akmenų ir purvo bus greitai valyti kraštus, arkos ir slenksčiai metalo.
ELEKTROS IR ELEKTRONIKOS Fiat kuro sąnaudos
Beveik visos elektrinės jungtys yra sandarios, todėl yra praktiškai jokių gedimų. Galbūt vienintelė išimtis yra maitinimo kontaktus, aušinimo ventiliatorius, kurie jau buvo paminėti. Aukštos įtampos dalis, variklio valdymo sistema taip pat veikia nepriekaištingai. Kaip įprasta, kompiuteriu, nemėgsta blogų «masė», todėl šie tinklai turėtų būti stebimas.
Visiškai nesuprantama, kaltė-naikinimo generatoriaus korpuse. Dabar diegimas sunkiųjų generatoriai, jokių gedimų. Ne atlaikyti mūsų dyzelinas kuro lygio daviklis. Lengvuosius rezistorius padeda, o, jūs turite pakeisti.
Centrinis užraktas, elektra valdomi Langai, imobilaizeris, dirba sklandžiai. Beje, apsaugos nuo vagystės čia — aukštyje. Jei savininkas prarado kodas klavišą ir kortelės, be kruopštaus ir brangaus pakeitimo elektroninių komponentų, automobilis bus ne net pradėti specialistai.
Fiats gali pasigirti, kad nėra klaidingų signalų oro pagalvės. Bet jei staiga lemputės dėl oro pagalvių gedimo užsidegė, labiausiai tikėtina, kreipkitės į vairo stebulę, suspausti pavasario, išvyko. Pakeisti arba atstatyti vieną minutę. Lemputės taip pat gali būti naudojamas po to, kai baterija yra išjungtas. Šiuo atveju, jums reikia iš naujo nustatyti klaidos kodas ne degalinėje, kitaip pagalvė bus ne darbo.
SMULKMENOS Fiat kuro sąnaudos
Jei automobilis pradėjo rūkas stiklo be jokios priežasties, galbūt buvo įtrūkimų radiatorius, šildytuvas. Tai paprastai vyksta trečius metus iš gyvenimo automobilio. Tikslią vietą nuotėkio nėra lengva nustatyti, tačiau, jei visą radiatorius yra šiek tiek drėgna, ji turės būti pakeista. Neapsaugoti galinių durelių užraktas lervos visi modeliai gali oksiduoti, ypač jei jie yra retai naudojamos. Tačiau nėra jokių problemų — spynos kabelio ratai iš salono.
Tačiau ašies galinis valytuvas gali sugadinti visą mechanizmą. Nereikia pradėti procesą: pirmieji požymiai uogiene valyti ir tepti dalys. Priekiniai «valytuvai» patikimai «šluoja» daug metų.
Juodai silumin apdaila šoninis veidrodis yra lupimasis išjungti per kelias žiemas — korozijos priima savo rinkliava. Dėl naujų Fiats šis gabalas plastiko. Tačiau plastiko oro įsiurbimo po gaubtu tinka padaryti iš metalo: ji yra skausmingai paprasta išeiti iš riešutų, jei» rūgštis » temoje. Atsukdami tvirtinimo detalės, reikia veikti su meile ir tepimo (pavyzdžiui, WD-40). Bet plastikinius bamperius-tai, ko jums reikia. Krekingo ar net padalinti į gabalus bamperis gali būti suvirinti, klijuoti ir dažyti, be jokių sudėtingų technologijų.
REZULTATAS Fiat kuro sąnaudos
Jų FIAT pinigų, tikrai verta. Naudotų automobilių geros būklės, yra parduodamos už kainą, nauja «Samara». Ir kaina jų paslaugų bendrovės stotis yra maždaug panašios. Žinoma, didelės išlaidos negali būti vengiama, bet prieš jums gauti nusiminusi, prisiminti, kiek tūkstančių kilometrų praėjo, atsižvelgiant rankinėje tik degalinėje.