NISSAN. Sumažinti kuro sąnaudos Nissan.

Nissan AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio NISSAN eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

Kuro sąnaudos mažinimas Nissan – 20%.

nissan

NISSAN variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

    Rekomenduojama visiems Nissan modeliams, visų kuro rūšių – DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Degalu ekonomija nissan – 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina nissan variklio galia
3. Mažina nissan CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina nissan greičio augimo laiką
5. Nissan variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti nissan variklį  prie šalto oro

  Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Nissan

 Spustelėkite ant modelio automobilį

    Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Nissan variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio NISSAN su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Nissan variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

  Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net perga.

     Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri – Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Nissan degalu šlangas pastatymas per 5-10 minutes (žiūri „PANAUDOJIMAS“).

      DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri „ANALOGU APŽIŪRA“).

Aktyvatorių pastatymas nėra Nissan mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Kuro sąnaudos mažinimas Nissan – 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 10-15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDOS automobiliuose NISSAN iki 30 — 40%.

Žiūri „AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS“

 

SERTIFIKATAI

 

 

Nissan. Savybės remontas ir techninė Priežiūra
Nissan. Funkcijos veikimas
Nissan automobiliai yra laikoma viena iš labiausiai patikimas ir stilingas. Ypatingą populiarumą šių automobilių yra susijęs taip pat su tuo, kad Japonijos kompanija  Nissan Motor išleidimo kiekvieno naujo modelio sugeba pasiekti optimalus kainos ir kokybės.
Vairuotojams, ypač svarbu, kad Nissan Motor  iš pradžių siekiama, kad pasaulio rinkos. Todėl, projektuojant visus šiuolaikinius modelius etape plėtra yra nustatyta galimybė veikti sunkiomis klimato sąlygomis. Ačiū, kad šį Nissan toleruoja atšiaurių žiemų ir lengvai pradeda net kai gatvėje -30°C. nereikia papildomai apšiltinti interjero ar variklio skyriaus.
Nepaisant soties aukštųjų technologijų plėtrą ir elektronika, Nissan mašinos yra gana lengva prižiūrėti ir eksploatuoti. Patyrę vairuotojai žino, kad nauja Nissan, gali praeiti daugiau nei 100 tūkst. kilometrų net ant pažeistos kelių prieš bet jo mazgų nesugeba ir reikalauja remonto.
Tačiau šis teiginys yra teisingas tik tada, kai savininkas atitinka gamintojo rekomendacijas dėl laiko dėl techninės priežiūros paslaugų stotis; laiku pakeisti alyvų ir kitų techninių skysčių; naudoja rekomenduojama naudoti alyvas, kitus techninius skysčius, eksploatacinių medžiagų ir komponentų.
Kitaip, gedimas gali įvykti bet kuriuo metu, ir tada automobilį reikės brangus remontas, naudodami originalias atsargines dalis .
Nissan. Techninės priežiūros paslaugų
Nissan Motor kompanijos rekomenduoja savininkai savo automobilius atlikti išsamią priežiūros paslaugų stotis kas 15 tūkstančių kilometrų. Jei automobilis yra naudojamas netaisyklingai (pavyzdžiui, tik vasarą – išvykas į gamtą ar į šalį), galite atlikti techninės Priežiūros-kartą per metus.
Pirmasis Nissan techninės priežiūros paslaugos stotis
Išlaikymo programa -1 Nissan apima šias kasdienė priežiūra:
* Variklio alyvos keitimas;
* Tepalo filtro pakeitimas;
* Pakeisti sandarinimo žiedą išleidimo anga;
* Ratai diržų kontrolės;
* Patikrinkite variklio aušinimo sistemos;
* Stabdžių sistemos ir skysčių lygio patikra;
* Tikrinti automobilių Stovėjimo stabdys;
* Automatinė skysčių patikra (jei toks yra));
* Tikrinti vairo stiprintuvas;
* Stabdžių sistemos (trinkelės, diskai) patikrinti);
* Reguliuoti šviesos kryptimi optika.
Panaši tvarka yra įtrauktos į sąrašą, kasdienė priežiūra Nissan.
Antrasis Nissan techninės priežiūros paslaugos stotis
Nissan techninės priežiūros programa -2 apima įprastas priežiūros darbai pagal pirmą priežiūros programą, taip pat šiuos veiksmus:
* Oro filtro keitimas;
* Pakeisti salono filtrą;
* Stabdžių skysčio pakeitimas;
* Pakeisti droselio vožtuvo tarpiklis;
* Pakeisti įsiurbimo kolektoriaus tarpiklis;
* Degalų tiekimo linija patikrinimą;
* Pakabos tikrinimas;
* Išmetamųjų dujų sistemos patikra;
* Mazgas bandymo, stabdžių stiprintuvas;
* Tikrinant vairavimo sistemos.
Be to, einamosios techninės priežiūros pateikė Nissan yra atliktas.
Atskirai, mes atkreipti dėmesį, kad pagal gamintojo rekomendacijas, šeštosios Nissan techninės priežiūros programa turėtų pakeisti aušinimo skysčio .
Be visų šių darbų, rekomenduojama patikrinti, kūno korozijos į degalinės ir kiekvienais metais, vykdyti kovos su korozija ir kova su žvyro gydymas, atlikti kompiuterinė diagnostika, Nissan automobilių.
Nissan. Sezoniniai techninės priežiūros
Be įprastos Priežiūros, kiekvienos transporto priemonės turi būti sezoninis priežiūra du kartus per metus. Nissan – ne išimtis.
Pirmiausia, žinoma, padangų pereobuvku su vasaros guma žiemą, ir iš žiemos į vasarą.
Taip pat reikėtų iki žiemos padaryti, antikorozinė apsauga, kūno degalinės (visi žino, kaip meilė, komunalinių paslaugų, pabarstyti mūsų keliai su druska sprendimų!) ir anti-žvyro gydymas-iki vasaros sezono metu (tai, kad keliai mums nepatinka, švarus, taip pat niekam ne paslaptis).
Nissan. Variklio remontas
Visi Nissan modeliai yra įrengti patikimi varikliai, Surinkimo kokybe, kuri yra tikrinama ant konvejerio. Todėl , jei mašinistas atitinka gamintojo rekomendacijas ir atliktų planinių patikrinimo ir priežiūros laiku, nuolatinė techninė priežiūra Nissan variklio paprastai nėra sunku. Skalauti purkštuvas, nuvalyti purkštukus .
Tuo atveju, nusidėvėjimo ir defektų, pageidautina, kad būtų pakeisti laiko juosta (laiko juosta) . Jums gali tekti pakeisti ratų su alkūninio veleno ir veleno, įtempimo ir įtempėjas.
Pavaros diržas taip pat pakeičiamos, jei yra defektų ar kai maksimalus lygis yra pasiektas automatinis įtempėjas.
Tačiau, jei tai buvo būtina iš esmės peržiūrėti Nissan variklio, tuomet labiausiai tikėtina, kad tai lėmė prastos kokybės kuro.
„Nissan“. Sankabos remontas
Planiniai remonto Nissan sankabos paprastai yra susijusios su pakeitimo sankabos elementus. Jei defektai, per kitą Nissan techninės priežiūros, tai gali būti būtina pakeisti slėgis guolis arba pavasarį .
Beje, kartais tenka girdėti iš vairuotojų, jei planuojamas pakeitimas – pinigų švaistymas. Jie sako, kad, nepaisant trūkumų, šis punktas gali eiti kelis šimtus kilometrų … Žinoma, šis metodas yra ne tiesa!
Jeigu, žinoma, jūs neprieštaraujate galimybė, kad gedimas bus sugauti jums netikėtai ir gali būti, kad tiesiog praleisti naktį šalies keliuose laukiama vilkti sunkvežimių. Blogiausiu atveju, gedimo, sankabos, gali atsirasti greitį, per lenkti ar kitas sudėtingas manevras. Ir čia neįmanoma garantuoti, kad jis negali sukelti tragiškų padarinių.
Trumpai tariant, kai kalbama apie tokias gyvybiškai svarbių sistemų automobilį, sankabos, vairo, stabdžių, tai yra geriau ne taupyti dėl saugumo!
Nissan. Vairo mechanizmo remontas
Nissan valdymo sistema yra vienas iš nedaugelio silpnosios šio prekės ženklo.
Tačiau per kasdienė Priežiūra, automobilių paslaugos specialistams greitai nustatyti ir pašalinti Nissan vairo . Taigi, galite nebijoti problemų kelyje.
Vairo stovo ir kaklaraištis strypai, gali tekti keisti . Kaip greitai? Tai priklauso nuo kokybės kelių savo srityje ir jūsų vairavimo stilius.
Nissan. Remontas, stabdžių sistema, pakeisti diskai, trinkelės
Nissan stabdžius, pagal atsiliepimus, automobilių kūrėjai ir patyrę vairuotojai, vertos aukščiausių pagyrų!
Praktika rodo, kad remontas Nissan stabdžių sistemos dažnai yra tik periodiškai pakeisti stabdžių trinkelės ir diskai .
Nissan. Važiuoklės remontas
Net labiausiai patikimi automobiliai yra sunku atlaikyti mūsų off-road. Taip eina antras šimtai tūkstančių km rusijos platybes, Nissan gali pradėti nurodykite problemas, su savo pakaba.
Labiausiai tikėtina, kad šiame etape mašina, turės pakeisti silent blokai ir amortizatoriai . Daugiau sudėtingų atvejų, tai gali būti būtina pakeisti Nissan galinės ašies pavarų dėžė .
Nissan. Remontas aušinimo sistema
Dažnai savininkai Nisan susiduria su tuo, kad ji tampa būtina pakeisti, radiatorių, aušinimo sistemos.
Jame buvo minėta, kad Nisan, kaip ir bet kuris užsienio automobilių, tai yra labai svarbu naudoti tik techniniai skysčiai rekomenduoja gamintojas.
Jei šios taisyklės nebuvo laikomasi keičiant aušinimo skysčio, tada, deja, anksčiau ar vėliau jį reikės pakeisti, radiatorių ir, galbūt, kitos dalys, aušinimo sistemos.

Būtent silpnų vietų, visos Nissan ne, kiekvienas modelis turi jie patys. Kaip pavyzdys, čia yra keletas iš jų:

Nissan Qashqai:

Padidėjo dėvėti, galiniai amortizatoriai, guoliai, traukes, galiniai variklio tvirtinimo problemų, Qashqai 2014 m. Vėliau, gamintojas pradėjo įgyvendinti kitas dalis, ir problema dingo.

Nissan Tiida:

Švilpimas, ventiliatorius šildytuvas. Jei tai yra laiko pastebėti ir sutepkite-problema dingsta. Kitas trūkumas – salonas elektrikas, kuris kartais praranda akyse klavišą.

Nissan Almera:

Nuotėkio viršutinės radiatoriaus antgalis yra išspręsta pakeitus kuro bėgių sąvaržos. Problema „mechanika“ – šurmuliuos veleno guolis, eilių atatranką pavasarį rankena, praranda sandarumą galva cilindro. Taip pat kreko dulkinių amortizatoriai, atneša netikėtumų, vairo stovo.

Nissan patrol 62 yra nepatikimi laiko grandinės.

Nissan vabalas buvo per silpnas, ir reguliatoriaus. Tai yra ne visas sąrašas serga vietų „Nissan“ automobiliai.

Nissan diagnostika yra būtina, ypač jei jūs galite valdyti automobilį sunkiomis sąlygomis, dažnai toli keliauti ar tiesiog pirko naudotą automobilį. Būtent dėl diagnozės, kad jums žinoti, į ką būklės sudedamųjų dalių ir agregatų variklio yra.

Dažniausiai Nissan diagnostika yra variklio diagnostika. Automobilis yra prijungtas prie variklio testeris ir skaito nuo borto kompiuteris gaunamus impulsus. Pagrindiniai rezultatai rodomi. Taip, jūs galite padaryti tikslių išvadų apie kaltės, ir padaryti teisingą remontas Nissan.

Klaidos bandant sumažinti Nissan kuro sąnaudos.

1. Sugedęs deguonies jutiklis (lambda zondas)

Lambda zondas, kaip taisyklė, miršta po 100-120 t. km rida. Trumpesnis šio jutiklio tarnavimo laikas taip pat galimas dėl prastos benzino kokybės arba dėl švino benzino naudojimo. Toks Benzinas degimo metu sudaro didelį švino oksido kiekį, kuris sėkmingai nusėda ant jutiklio jautrių elementų, taip iškraipydamas jo rodmenis. Jutiklio plovimas ortofosforo rūgštyje gali šiek tiek“ prailginti “ Nissan lambda zondo tarnavimo laiką.

Iš to Nissan kuro sąnaudų padidėjimas yra (10-40)%

2. Nissan kuro sąnaudos temperatūros jutiklis arba jo grandinė yra sugedusi

Kita vertus, termistorius (termistorius) naudojamas kaip temperatūros jutiklis. Variklio veikimas labai priklauso nuo šio jutiklio. ECU, pagrįstas temperatūros rodmenimis, nuskurdina arba praturtina degalų mišinį. Šis jutiklis turi du laidus ir yra variklio priekyje, dešinėje, cilindro galvutės apačioje (judėjimo kryptimi).

Jei įtariate šio jutiklio gedimą, paprasčiausias būdas yra ištraukti jungtį iš šio jutiklio ir stebėti srautą. Valdymo blokas persijungs į aplinkkelio veikimo režimą (vidutiniai temperatūros rodmenys), taip žymiai praturtindamas darbo mišinį ir dėl to – padidindamas degalų sąnaudas. prietaisų skydelyje užsidegs „patikrinimas“. Jis išeis pats po savaitės trukmės kelionės su tinkamu (prijungtu) jutikliu. Patikimesnis būdas patikrinti jutiklį yra pašalinti jį iš automobilio ir patikrinti pasipriešinimą priklausomai nuo temperatūros

Iš to apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas yra (20-40)%

3. Nissan kuro sąnaudos variklis nešildo iki darbinės temperatūros.

Labai dažnai šis reiškinys pastebimas, kai termostatas veikia netinkamai. Jo atidarymo temperatūra yra kitokia (priklausomai nuo klimato, kuriame buvo paruoštas automobilis) ir yra 82 laipsnių C, 88 laipsnių C. Esant tokiai temperatūrai, vožtuvas turi atidaryti. Tai lengva patikrinti: nuimkite termostatą nuo automobilio, užsukite sriegį tarp membranos ir korpuso ir įdėkite vožtuvą į šildymo vandenį. Žinoma, norint kontroliuoti temperatūrą, jums reikia termometro. Kai tik vožtuvas patenka į apačią (sriegis išleidžiamas), todėl galime manyti, kad tuo metu jis atidarytas. Fiksavimo temperatūra turi būti 5 laipsnių C žemiau.

Nissan Bluebird Sylphy ir „Its like“ turi labai gerai subalansuotą šilumos mainus, o variklis turi didelį efektyvumą. Šaltuoju metų laiku nėra lengva „paleisti“ ventiliatorių (nesukeliant). Norėdami tai padaryti, būtina gerai pakrauti „Nissan“ variklį (ilgas pakilimas, slydimas).

Apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas — (5-10)%

4. Nissan kuro sąnaudos oro srauto jutiklis arba jo grandinė yra sugedusi

Daugelyje Nissan modelių yra penkių laidų masės oro srauto jutiklis (DMRV, MAF jutiklis). Skirtingai nuo Nissan Almera, Nissan Sylphy jutiklis turi termosensyvų elementą. Nissan Almera tai atlieka atskiras jutiklis.

Šio jutiklio būklė taip pat labai veikia Nissan kuro sąnaudas. Galų gale, jei jutiklis rodo, kad ortakyje per laiko vienetą praėjo 0,1 kubiniai metrai oro, tada purkštuko impulso plotis šiuo metu apskaičiuos degalų kiekį šiam tūriui… akivaizdu, kad neteisingai (iškraipytas) šio jutiklio skaitymas, darbo mišinio sudėtis nebus ideali. Už 1 Nissan kuro dalį turėtų būti 14,7 “ air “ akcijų. Šilumos jutiklis, įmontuotas į DMRV, taip pat rodo labai svarbų maišymo komponentą: šaltas oras + sausas Idealiai tinka maišyti. Galų gale, šaltas oras gali būti suspaustas daugiau nei karštas oras (Boyle-Marriott įstatymas), karštas oras yra išplėstas taip gerai, o tai reiškia, kad šiuo atveju bus daugiau oksidatoriaus -> todėl mes užpilame daugiau darbinio skysčio (Nissan kuro). Variklio galia yra tokia pati, bet suteikė daugiau galios.

Apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas yra (3-7)%

5. Nissan kuro sąnaudos oro filtras užsikimšęs

Čia viskas paprasta. Jei oro maišelis yra labai užsikimšęs, Tai reiškia, kad stūmoklį sunkiau „įsiurbti“ reikiamą oro dalį. Žinoma, jis gaus reikiamą kiekį, tačiau tuo pačiu metu jis patirs didelį atsparumą iš filtro. Ir bet koks pasipriešinimas yra didesnis spaudimas akceleratoriaus pedalui. Nors tai yra netiesioginis veiksnys didinant Nissan kuro sąnaudas, jis vis dar vyksta.

Tai taip pat turėtų apimti prastai pripūstas padangas, sunkią automobilio apkrovą, prastos kokybės benziną, užsikimšusį kuro filtrą, užsikimšusį katalizatorių, silpną kibirkštinio uždegimą (blogas žvakes).

Apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas — (2-5)%

6. Nissan kuro sąnaudos elektros vartotojai

Jei įtraukiate visus (standartinius) elektros energijos vartotojus, gausite labai didelę Nissan variklio apkrovą, o dėl to – didesnį

Nissan kuro suvartojimą. Paskaičiuokime:

– du artimosios šviesos žibintai: 55+55 = 100W

– priekiniai ir galiniai matmenys: 3+3+5+5 = 16 Tue

– Radijas: 50 W

– šildomos sėdynės: 120 vatų.

– šildytuvo ventiliatorius: 100W

– priekinio stiklo plovimo variklis: 15W

– lempos ir prietaisai prietaisų skydelyje: 15 W

– galinio lango šildymas: 240 W

– rūko žibintai: 75+75 = 100W

Tai yra kažkas, be kurio automobilis gali lengvai judėti. Iš viso: 756 vatai. Žinoma, mūsų gyvenimas neturėtų būti atimta iš šių patogumų, bet vis tiek, nuoroda– tai padidins Nissan kuro sąnaudas.

Aš taip pat paimsiu oro kondicionieriaus kompresorių čia. Buvo praktika:

– Nissan kuro sąnaudos tuščiąja eiga be oro kondicionavimo: 0,7-0,8 litro / val

-Nissan kuro sąnaudos tuščiąja eiga su oro kondicionieriumi: 1,3-1,4 litro / val

Matavimai buvo atlikti per skaitytuvą ir OBD-II sąsają.
Beveik 80%! Esant dideliam greičiui, šis skaičius tikrai sumažės, o ventiliatoriai dirbs mažiau (pučia radiatorių su artėjančiu oro srautu) ir padidės Nissan variklio galia. Bet tuščiąja eiga… tokie yra baisūs skaičiai…

Apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas — (1-3)%

7. Nissan kuro sąnaudos automobilio aerodinaminis veikimas

Padėkite sau madingą sparną garaže, madingą šonų apsaugą nuo nešvarumų (purvasaugių) ir kažką kita, tik atrodo teigiama, ir iš karto gausite didžiulį automobilio aerodinaminių savybių sumažėjimą. Taip, esant greičiui iki 50 km / h, jis beveik nevaidins jokio vaidmens, bet kai jūs einate į ilgą kelionę su vidutiniu 100 km / h greičiu, padidinsite „Nissan“ degalų sąnaudas 1-2 litrais!

Apytikslis Nissan kuro sąnaudų padidėjimas — (10-20)%

8. Alyva Nissan kuro sąnaudos

Tepalas nuolat lenktyniauja jūsų variklio žarnose. Kuo klampesnė alyva, tuo daugiau, kaip taisyklė, ji suteikia geresnę alyvos plėvelę ant trinties dalių paviršių ir, atitinkamai, mažiau dalių nusidėvėjimo ir ilgesnį variklio „tarnavimo laiką“. Tačiau čia yra dar vienas dalykas. Nissan alyvos siurblys varo 2 litrus alyvos per sistemą. Alyvos siurblio patiriamos apkrovos yra labai, labai didelės. Jis turi stumti alyvą per visus kanalus, kurių tarpas yra šimtai mikronų + apkrovų deginant darbinį „Nissan“ kuro mišinį. Slėgis, kurį sukuria alyvos siurblys (be apkrovos!):

600 rpm: 0.69 atm

2000 rpm: 2.84 atm

6000 rpm: 4.22 atm

Tokiu atveju leiskite varikliui dirbti su skystu aliejumi bent vasarą. Su alyva, kurios klampumas yra mažesnis. Ir jam atmosferos „Nissan“ variklis yra pakankamai 5W-30. Bent jau šią alyvą Nissan rekomenduoja šiltuoju metų laiku „degalų taupymui“.

„Karštoms“ šalims tai yra 20W-40 ir 20W-50.

Taikant 20W-50 alyvą, Nissan kuro sąnaudos gerokai sumažėja.

NISSAN. Samazinam degvielas patēriņš Nissan