Opel AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio OPEL eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.
Kuro sąnaudos mažinimas Opel — 20%.
OPEL variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.
Rekomenduojama visiems Opel modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.
1. Kuro sąnaudos mažinimas Opel — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina opel variklio galia
3. Mažina opel CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina opel greičio augimo laiką
5. Opel variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti opel variklį prie šalto oro
Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Opel
Spustelėkite ant modelio automobilį
Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Opel variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).
Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio OPEL su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Opel variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!
Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.
Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net perga.
Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU! Žiūri — Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus
Žinant kur randasi Opel degalu šlangas pastatymas per 5-10 minutes (žiūri «PANAUDOJIMAS»).
DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).
Aktyvatorių pastatymas nėra Opel mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.
Kuro sąnaudos mažinimas Opel — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).
Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).
Tarnavimo laikas ne mažesnis 10-15 metų
Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.
KAINA:
1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 60,00 EUR
Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas
DĖMESIO NAUJAS!
Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDOS automobiliuose OPEL iki 30 — 40%.
Žiūri «AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS»
SERTIFIKATAI
Ekspertai atsako į klausimus apie Opel kuro sąnaudų mažinimą
Kokia yra Opel kuro sąnaudų priežastis ir sunku įjungti pirmąją ir antrąją rankinę transmisiją F17 «Astra h» automobilyje be šildymo?
Tai yra įprastas šio įrenginio veikimas. Sinchronizatorių konstrukcija neleidžia fiziškai įtraukti transmisijų su dideliu ašių sukimosi greičio skirtumu dėžėje. Tai atsitinka ypač aiškiai, kai perjungiama aukštyn esant labai dideliems Variklio apsisukimams ir žemyn normaliomis sąlygomis.
Be to, atkreipkite dėmesį į sankabos pedalo «griežtumą», kuris yra įprastas daugelyje Opel modelių: pavarų keitimo problemos gali atsirasti, kai jūsų rankena yra neišsami ir sumažina Opel kuro sąnaudas.
F17 mechaninė dėžė nėra jauna. Dabar jis gaminamas pagal «Aisin» kompanijos opelevskio brėžinius, kurie rimtai vertina į agregatus išpiltų alyvų kokybę. Todėl savininkams patariama ne eksperimentuoti su nerekomenduojamomis alyvomis, tikėdamiesi pagerinti pavarų perjungimo kokybę ir sumažinti Opel degalų sąnaudas.
Kodėl nebuvo Opel su Turbo 1.6 varikliu degalų sąnaudų atkūrimo kampanijos dėl uždegimo žvakių problemų?
Paslaugų kampanija buvo paskelbta ir vis dar galioja. Originalaus gamyklos tiekėjo žvakės nukrito elektrodą ir liko cilindre, sukeldamos rimtą žalą ir padidėjimą. Žvakių tiekėjas pasikeitė.
Sugadinto variklio remonto pobūdis priklauso nuo konkretaus atvejo: visiškai pakeisti įrenginį arba jo atskiras dalis. Darbai atliekami nemokamai. Mašinose, kurioms taikomas veiksmas, senojo modelio burės pakeičiamos naujais.
Kodėl Opel kuro sąnaudos didėja, ar stūmoklių grupė sunaikinama 1,4 supercharged varikliuose?
Šis priverstinis variklis reikalauja. Kai naudojamas žemos kokybės benzinas, atsiranda detonacija, dėl kurios atsiranda stūmoklio žiedų ir jų deflektorių plyšimas, kol visiškai sunaikinami stūmokliai ir padidėja Opel kuro sąnaudos.
Visi benzino ir alyvos mėginiai iš paveiktų transporto priemonių parodė, kad benzino sudėtyje yra sunkiųjų naftos frakcijų priemaišų. Mes taip pat ištyrėme problemą su «Mahle», stūmoklių grupės gamintoju. Dėl to visi jie padarė nedviprasmišką išvadą, kad tokios detonacijos žalos priežastis yra Opel žemos kokybės kuras ir degalų sąnaudos. Opel specialistai siūlo naudoti tik oktano rekomenduojamą benziną.
Ar yra serviso biuletenis apie pavarų perjungimo problemą ir Opel Astra J degalų sąnaudas?
Taip, yra instrukcija su numeriu 2130. Rekomenduojama sutepti dėžutės pirminio veleno griovelius, per kuriuos juda išleidimo guolis ir sankabos diskas. Atkreipkite dėmesį, kad pavarų perjungimo problemos taip pat gali atsirasti dėl eksploatacinių priežasčių, nesusijusių su pirmiau aprašytais padidėjusiais Opel kuro sąnaudomis.
Kaip išspręsti Opel kuro sąnaudų problemą «Astra H» transporto priemonėse su 1,6 ir 1,8 varikliais? Kodėl nebuvo atšaukimo kampanijos, skirtos pakeisti Opel kuro sąnaudų bloko recirkuliacijos vožtuvą?
Vibracijos paprastai yra susijusios su Opel kuro sąnaudomis dėl variklio ar laikiklio gedimų. Dauguma laiko anglies nuosėdos žvakėse ir uždegimo ritės problemos yra kaltininkai. Rečiau mes susiduriame su kuro purkštuvų obstrukcija.
Dešiniojo bloko sklendės montavimas, kurį tikisi daugelis savininkų, nepašalins vibracijos. Jis skirtas išspręsti problemą su skirtingais pavaros ilgiais ir dėl to atsirandančia traukos asimetrija pagreičio ir stabdymo metu, bet nieko kito.
Kampanija, skirta pakeisti recirkuliacinį vožtuvą, truko nuo 2008 m.iki 2010 m. Senojo pavyzdžio dalys su trumpu velenu buvo pakeistos nemokamai į modifikuotas, su ilgu. Modernizuoti vienetai atvyko į surinkimo liniją 2008 m. rudenį, o paslaugos pradėjo būti įdiegtos tų pačių metų pavasarį su Opel kuro sąnaudomis. Tie, kurie neturėjo laiko atlikti remonto kaip veiksmo dalį, turės tai padaryti savo kaina.
Kaip išsprendžiamos problemos, susijusios su greitu sėdynės šildymo gedimu, galinių stabdžių trinkelių poveikiu ir termostato korpuso nuotėkiu Opel Astra J degalų sąnaudose?
Visi ankstesni mazgai jau buvo atnaujinti. Nuo 2014 m. rugpjūčio mėn. buvo pakeisti sėdynių šildymo laidininkai (jie skiriasi, priklausomai nuo apmušalų Tipo). Anksčiau pradėtose eksploatuoti transporto priemonėse prekiautojas pakeis sugedusį šildymą pagal garantiją su Opel atnaujintomis degalų sąnaudomis. Galinių stabdžių mechanizmų pakeitimai daugiausia buvo atliekami prie apkabos atramų atramų. Tais pačiais metais buvo paskelbtas techninis biuletenis prekiautojams, skirtas pašalinti iškilimus ant senojo Opel kuro sąnaudų modelio vienetų.
Termostatas susideda iš dviejų kabliukų: galinis yra metalas, o priekinis-Plastikas. Priešingai nei gandai, tas pats rinkinys yra «Astra J» ir «Chevrolet Cruze» su 1,6 atmosferos varikliais. Plastikinei daliai trūko standumo. Jis neseniai buvo pakeistas kartu su šešioliktosios pastabos išdėstymu. Priklausomai nuo konkretaus atvejo, prekiautojas keičia tik tarpiklį arba vietoj abiejų dalių nustato atnaujintas Opel kuro sąnaudas.
Kaip gamintojas sprendžia Opel kuro sąnaudų sistemos veikimo problemas? Kada bus prieinami nauji programinės įrangos atnaujinimai?
Mes jau padarėme keletą programinės įrangos atnaujinimų. Jei po jo pakeitimo sistemos veikimas yra nesėkmingas, turite susisiekti su pardavėju ir mūsų klientų aptarnavimo centru dėl Opel kuro sąnaudų. Todėl mašinų savininkai bus paprašyti peržiūrėti pakeitimų sąrašą prieš priimdami sprendimą.
Kodėl automatinės pavarų dėžės alyvos aušintuvo vamzdeliai teka ant Opel Astra J ir Zafira C degalų sąnaudų mašinų?
Nutekėjimas yra susijęs su vamzdžių medžiaga, kuri negali atlaikyti ilgalaikio labai žemos temperatūros poveikio. Opel paskelbė 14-P-036 paslaugų kampaniją. Tai numato laisvą modifikuotų vamzdžių keitimą, atsparesnę šalčiui ir elastingą medžiagą.
Kokia yra stiprios vibracijos priežastis, kai sustoja Šviesoforas automatinio dėžės selektoriaus D padėtyje? Kodėl «Opel» degalų sąnaudų pavarose atsiranda sukrėtimų ir sukrėtimų?
Didžiąją laiko dalį vibracija yra susijusi su «neutralios» (PN) programinės įrangos įtraukimu. Tai galima patikrinti įdėjus selektorių į Opel kuro sąnaudų rankinio keitimo režimą: vibracija turi sumažėti. Priešingu atveju variklis ar jo atramos yra sugedę.
PN sukelia sukimo momento keitiklį pasyviai pasukti: variklio dėžės sukimo momentas yra atjungtas. Tai daroma ekologijos labui. Varikliuose su automatine mašina smagratis yra daug mažiau masyvus nei mašinose su mechanine pavarų dėže. Todėl jo, kaip vibracijos slopintuvo, vaidmenį atlieka Opel kuro sąnaudų sukimo momento keitiklis. «Neutrali» programinė įranga iš esmės ją išjungia, o vibracijos padidėja. Atmosferos varikliuose 1.6 ši problema buvo labai dažna ir buvo nugalėta programinės įrangos pasikeitimu. Tokie atvejai su Turbo 1.4 varikliais yra unikalūs, todėl gamintojas ieško Opel kuro sąnaudų sprendimų.
Kas gamina originalias GM alyvas, turinčias įtakos Opel kuro sąnaudoms?
JAV aliejus gamina keli Amerikos ir Europos tiekėjai, įskaitant «Mobil» ir «Fuchs».
Opel kuro sąnaudos nėra konkretus produktas, bet kokybės tolerancija. Jis gali būti priskirtas aliejui bet kokiu pagrindu, jei laikomasi standarto reikalavimų.
Kodėl Opel Astra H degalų sąnaudos neturi variklio dangčio garso izoliacijos? Kodėl metalo variklio apsauga nėra kieta ir neuždaro Opel kuro sąnaudų generatoriaus nuo nešvarumų?
Vietoj įprastos garso izoliacijos šis automobilis naudoja specialų gaubto vidinį skydelį su Opel kuro sąnaudomis. Jis pagamintas beveik kietas ir turi kupolo formos vyshtampovki, kuris veikia kaip akustinis reflektorius ir difuzorius. Tai pakanka Opel automobilių su benzininiais varikliais degalų sąnaudoms. Dyzelino modifikacijos taip pat suteikia įprastą garso izoliaciją. Jis yra prieinamas pagal užsakymą ir, jei pageidaujama, gali būti sumontuotas ant benzininių automobilių gaubto. Tam reikės tik Opel kuro sąnaudų.
Projektuojant gamyklos karterio apsaugą, bet kuris gamintojas pirmiausia galvoja apie kompromisą tarp įrenginių fizinės apsaugos ir tinkamo Opel kuro sąnaudų sistemos aušinimo. Tiesą sakant, šis elementas nėra skirtas apsaugoti nuo nešvarumų.
Kietos (ne gamyklos) apsaugos įrengimas rimtai pažeidžia terminį režimą subtropinėje erdvėje. Tai gali sukelti vienetų perkaisti ir kuro perkaisti. Tai tapo ypač svarbu atsiradus šiuolaikiniams varikliams ir pavarų dėžėms, kurios jau yra rimtai įkraunamos. Nepamirškite apie automobilio kėbulo galios struktūros pasikeitimą.
Ar gali būti naudojamos variklių alyvos, kurių klampumo klasė yra kitokia nei gamintojo rekomenduojama, siekiant sumažinti Opel kuro sąnaudas?
Mes primygtinai nerekomenduojame naudoti aliejų su netinkamu klampumu. Rekomendacijos apie jūsų klases paaiškintos kiekvienos atskiros transporto priemonės naudojimo instrukcijoje. Gamintojas atsižvelgia į skirtingas Opel eksploatavimo sąlygas ir degalų sąnaudas, todėl prašome susilaikyti nuo eksperimentavimo.
Kai kuriose prekybos vietose automobiliai išskiria didesnį variklio alyvos kiekį, nei iš tikrųjų reikia. Ar ši Opel kuro sąnaudų situacija gali būti bet kokiu būdu paveikta?
Automobilių gamyboje nuolat atnaujinami ir tobulinami dizainas. Informacija savininko vadove taip pat keičia Opel kuro sąnaudas. Todėl nustatyto alyvos kiekis gali neatitikti konkretaus automobilio.
Mašinos savininkas gali prašyti leidimo į remonto zoną alyvos užpildymo ar bet kokios kitos dominančios operacijos metu. Jei degalus taupantis Opel automobilis gauna aiškiai pripūstą skysčio kiekį (daugiau nei 0,5 l 4 cilindrų varikliams), prašome kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo centrą arba užsisakyti mažai lakią alyvos paketą bagažinėje.
Opel kuro sąnaudos didėja
Šis klausimas dažnai kelia nerimą vairuotojams. Šiame straipsnyje susipažinkite su pagrindinėmis priežastimis, kodėl automobilis gali padidinti Opel kuro sąnaudas.
Pradėkime nuo blogiausio varianto: tai yra variklio problemos. Išoriškai Opel variklis gali būti gerai, tačiau kai kurie degimo cikle dalyvaujantys komponentai gali būti sugedę. Pavyzdžiui, sugedęs uždegimo žvakė ir deguonies jutiklis benzininiame variklyje arba užterštas degalų purkštuvas dyzeline gali sukelti didesnį degalų suvartojimą.
Padidėjusio kuro suvartojimo priežastys
Dėvėtos Opel padangos
Vėlyva priežiūra ir trumpos kelionės
Nereikalingas Tuščiosios eigos
Klampus aliejus, palyginti su rekomenduojamu, sukels Variklio stūmoklius judėti mažiau laisvai, sukeldamas perkaitimą ir padidindamas Opel kuro sąnaudas.
Dažnas oro kondicionavimo naudojimas
Susidėvėjusi sankaba
Variklio problemos
Vairavimas netinkamoje pavaroje
Bet koks papildomas Radijas, DVR, naršyklė, cigarečių degiklio įkrovikliai-visa tai padidina generatoriaus apkrovą ir padidina «Opel» degalų sąnaudas.
Automobiliai su ant stogo montuojamomis stogo bagažinėmis taip pat turi didelį degalų suvartojimą, nes stogo bagažinės įtakoja oro srautą automobilio judėjimo metu.
Kai sankabos sankaba nusidėvi, diskai slysta, o ne sukasi vienas su kitu. Dėl to bus prarasta bendra galia, kurią ratai gauna iš variklio, sumažinant perdavimo efektyvumą ir padidinant Opel kuro sąnaudas.
Nereikalingas Tuščiosios eigos
Klampus aliejus, palyginti su rekomenduojamu, sukels Variklio stūmoklius judėti mažiau laisvai, sukeldamas perkaitimą ir padidindamas Opel kuro sąnaudas.
Dėvėtos padangos padidino Opel kuro sąnaudas
Kuro gamintojai naudoja rinkodaros gudrybes, kad praneštų apie didelio oktaninio benzino pelningumą, iš tikrųjų oktanas ir benzino priedai atlieka kitas užduotis. Kai kurios transporto priemonės naudoja «start-stop» sistemą, kuri automatiškai išjungia variklį išjungimo metu, kad sumažintų Opel kuro sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį į atmosferą.
OPEL. Samazinam degvielas patēriņš Opel