PEUGEOT. Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot

Peugeot AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio PEUGEOT eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot — 20%.

Peugeot kuro

PEUGEOT variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

   Rekomenduojama visiems Peugeot modeliams, visų kuro rūšių — DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina peugeot variklio galia
3. Mažina peugeot CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina peugeot greičio augimo laiką
5. Peugeot variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti peugeot variklį  prie šalto oro

 Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Peugeot

Spustelėkite ant modelio automobilį

    Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus , degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Peugeot variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio PEUGEOT su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Peugeot variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

  Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net perga.

     Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri — Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Peugeot degalu šlangas pastatymas per 5-10 minutes (žiūri «PANAUDOJIMAS»).

    DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri «ANALOGU APŽIŪRA»).

Aktyvatorių pastatymas nėra Peugeot mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Kuro sąnaudos mažinimas Peugeot — 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 10-15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDOS automobiliuose PEUGEOT iki 30 — 40%.

Žiūri «AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS»

 

SERTIFIKATAI

 

Ką galiu padaryti, kad sumažintumėte Peugeot kuro sąnaudas ?

Keletas paprastų patarimų:
Plokščia padanga, pleištiniai stabdžiai, dviratis ant stogo.. tt. sukelti pernelyg didelį pasipriešinimą laisvam automobilio riedėjimui ir padidina degalų sąnaudas.
Dėl maksimalaus variklio stabdymo sumažėja Peugeot kuro sąnaudos. Tai vienintelis galimas variantas, kai automobilis juda nemokamai . Jei turite automobilį su automatine pavarų dėže, maksimaliai naudokite variklio stabdymą. Numatomo stabdymo atveju šiek tiek paspauskite stabdžių pedalą iš anksto, kol bus įjungtas stabdžių pedalo galas. Kompiuteris pamatys jūsų komandą ir pradės stabdyti variklį su pavarų sumažinimu.
Mechanikos atveju nenaudokite neutralaus riedėjimo, dėl to variklis perjungiamas į tuščiosios eigos režimą. Kai variklis stabdomas ir transmisija įjungta, įpurškimo Kompiuteris visiškai blokuoja degalų tiekimą ir sumažina degalų sąnaudas.
Išjunkite variklį kamščiuose. Apytikslis Peugeot kuro suvartojimas tuščiąja eiga yra 0,7 — 1 litro per valandą.
Mašinoje, stovint kamštyje arba esant ilgam šviesoforo signalui, ilgą laiką nelaikykite automatinės transmisijos selektoriaus ant pavaros (padidindami variklio apkrovą), perjunkite į N arba į R.
Negalima vairuoti šalto variklio, tai žymiai padidina Peugeot kuro sąnaudas.
Norėdami pasirinkti ekonomišką variklio režimą, galite naudoti įmontuotą borto kompiuterį.
Perjungti į Peugeot momentinių degalų sąnaudų režimą. Tai yra, kai skaičiai atsitiktinai šokinėja priklausomai nuo paspausdami akseleratoriaus pedalas. Dėl sustabdyto automobilio tai yra brūkšneliai — — -. Pažiūrėkite, kokiais atvejais šis skaičius yra minimalus. Taigi eik.

Toliau išsamiau pažvelkime į Peugeot kuro taupymą.

Bent pusė Peugeot kuro cheminės energijos patenka į aplinką šilumos pavidalu. Tačiau «naudingas likutis» gali būti naudojamas įvairiais būdais. Ir yra keletas viešai prieinamų priemonių, kurios sumažins degalų sąnaudas litru ar dviem.

Įrangos pavara (generatorius, ventiliatorius ir kt.), o įsiurbimo ir išmetimo vamzdynų ir variklio skyriaus nuostoliai gali siekti 10 proc. Kai kurios iš šių išlaidų yra neišvengiamos: vargu ar verta sumažinti Peugeot kuro sąnaudas, vakare išjungiant stovėjimo žibintus ir priekinius žibintus, nes Automobilių remontas ir gydymas po to kainuos daugiau… Bet jūs galite patarti visiems, kad oro kondicionierius nebūtų pernelyg sunkus, nes jo kompresorius gali sunaudoti iki 10 AG, priklausomai nuo našumo. Dar šiek tiek» paima » generatorių, kuris tiekia papildomą įrangą — rūko žibintus, muziką ir kt.

Kita galios dalis prarandama kelyje į ratus-vidutiniškai kiekviena pavarų Pora «valgo» 2-3 procentus sukimo momento, kardaninės jungtys — šiek tiek mažiau. Bet kokiu atveju transmisijoje prarandama nuo 7 iki 15 procentų sukimo momento. Ir neįmanoma žymiai sumažinti šių Peugeot kuro sąnaudų nuostolių. Padėtis dar blogesnė su hidromechaninėmis transmisijomis. Galų gale sukimo momento keitiklio efektyvumas yra kintamas, o vidutiniškai jis yra pastebimai mažesnis nei mechaninės transmisijos. Dėl to «automatinė» versija paprastai sunaudoja apie 10 procentų daugiau Degalų-tai kaina už mažesnę variklio apkrovą, sklandų paleidimą ir galimybę neperkelti pavarų.

Peugeot kuro sąnaudos taip pat priklauso nuo padangų.

Viena iš pagrindinių jėgų, veikiančių automobilį, yra pasipriešinimas riedėjimui, kuris apskaičiuojamas dauginant automobilio svorį iš atsparumo koeficiento. Tai priklauso nuo daugelio parametrų, kai kurie iš jų yra gana «taikomi» automobilio savininkui. Pavyzdžiui, įstrižainės padangoms koeficientas yra maždaug dvigubai didesnis nei radialinėms padangoms. Šis rodiklis taip pat pastebimai keičiasi nuo greičio ir daro įtaką Peugeot kuro sąnaudoms. Iki maždaug 50-60 km/h koeficientas yra praktiškai stabilus, o tada pradeda augti gana smarkiai. Pavyzdžiui, esant 120 km/h, jis gali būti maždaug pusantro iki dviejų kartų didesnis nei 80.
Pasipriešinimas riedėjimui mažėja, kai padidėja padangų slėgis ir padidėja jo temperatūra. Visi kiti dalykai yra lygūs, didelio rato pasipriešinimas yra mažesnis nei mažo. Tai yra daug mažiau ant švaraus ir lygaus paviršiaus, nes tada energija neišnyksta, pavyzdžiui, išspausti nešvarumus ir skystį iš kontaktinės vietos. Pastaroji yra viena iš pagrindinių priežasčių, dėl kurių padidėja Peugeot kuro sąnaudos žiemą, kai kelias yra beveik nuolat užterštas. Savo ruožtu žieminės padangos vidutiniškai yra mažiau «pelningos» nei vasarinės padangos, tačiau čia saugos sumetimais. Be to , dėl to, kad sumažėja slydimas dėl geresnio kontakto, žieminės padangos jų sezono metu vargu ar prastesnės už vasarines padangas degalų taupymo požiūriu .

Taigi, siekiant padidinti Peugeot kuro taupymą, reikia pasirinkti radialines padangas, atitinkančias konstrukcinę apkrovą, taip pat išlaikyti gamintojo rekomenduojamą slėgį ir išvengti pernelyg didelio nusidėvėjimo, o tai žymiai pablogina visas gumos savybes.

Ir svarbiausias dalykas yra ne vairuoti per greitai. Galų gale, didėjant greičiui, pasipriešinimas riedėjimui labai padidėja. Be to, aerodinaminis vilkimas pradeda vaidinti svarbų vaidmenį. Esant didesniam nei 65-70 km/h greičiui, jis lyginamas su pasipriešinimu riedėjimui, o didesniu greičiu jis tampa pagrindine Peugeot kuro sąnaudų padidėjimo priežastimi. Oro pasipriešinimo stiprumas priklauso nuo greičio kvadrato, todėl 100 km / h jis jau bus keturis kartus didesnis nei 50 km/ h.

Aerodinamikos poveikis Peugeot kuro sąnaudoms

Nors aerodinaminės charakteristikos priklauso nuo automobilio konstrukcijos, bet kuris savininkas gali juos žymiai pabloginti: pavyzdžiui, papildomų žibintų montavimas padidina Peugeot kuro sąnaudas apie 0,04, išplėstą anteną — 0,02. Dauguma šiuolaikinių lengvųjų automobilių modelių turi Peugeot kuro sąnaudas 0,3-0,35, o daugelis jų turi dar mažiau. Stogo apkrova ne tik padidina degalų sąnaudas, bet ir padidina skerspjūvio plotą, nuo kurio priklauso tempimo jėga. Beje, sniegas ant stogo šiuo požiūriu nėra geresnis. Peugeot kuro sąnaudas taip pat pablogina atviri langai — bent 40 proc. Tai reiškia, kad jei jums reikia apie 30-40 ag, kad vairuotumėte vidutinės klasės automobilį 100 km / h greičiu, tada atidaryti langai «kainuos» papildomą 6-8 ag.

 

Land Rover                        AKTYVATORIUS                        Opel