VOLKSWAGEN. Sumažinti kuro sąnaudos Volkswagen

Volkswagen AKTYVATORIUS suteikia galimybę SUMAŽINTI automobilio VOLKSWAGEN eksploatavimo IŠLAIDAS ne tik dėl KURO EKONOMIJOS, kuri yra 20%, bet ir dėl GERESNIO VARIKLIO DARBO bei pastovios jo profilaktikos.

Kuro sąnaudos mažinimas Volkswagen – 20%.

Volkswagen kuro

VOLKSWAGEN variklis pradeda dirbti geriau jau pirmaisiais kilometrais.

    Rekomenduojama visiems Volkswagen modeliams, visų kuro rūšių – DUJŲ, BENZINO, DYZELINIO.

1. Kuro sąnaudos mažinimas Volkswagen – 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai)
2. Didina volkswagen variklio galia
3. Mažina volkswagen CO ir CH 30-40 % (garantija technines apžiūros patikrinimo)
4. Trumpina volkswagen greičio augimo laiką
5. Volkswagen variklis pradeda dirbti tyliau ir tolygiau
6. Lengviau užvesti volkswagen variklį  prie šalto oro

  Pavyzdžiai montavimo Aktyvatorių automobiliams Volkswagen

Spustelėkite ant modelio automobilį

  Pereinant per Aktyvatorių magnetinius laukus, degalai keičia savo struktūrą, visiškai ir vienodai sudeginant keičia savo struktūrą. Nuo to Volkswagen variklio pradeda veikt daug geriau (kaip jei butu pilamas labai aukštos kokybės degalus).

Paprastai tai yra matoma po pirmųjų 10– 20 km kelio automobilio VOLKSWAGEN su pastatytais Aktyvatoriais. Prisiminkite, kaip dirba Jūsų Volkswagen variklis, kai į baką įpiltas labai GERAS KURAS!

    Kuras su Aktyvatoriais sudega beveik visiškai, dėl to nėra nuodegų ant stūmokliai, cilindruose ir ant žvakių.

     Dyzeliniuose automobiliuose neužsiteršia purkštuvai ir nėra juodų dūmų net perga.

    Sutikite, kad suskaldytos malkos DEGA daug GERIAU, negu nepaliestas pagalys… TAS PATS YRA IR SU KURU!  Žiūri – Kūro tankis ir klampumas po Aktyvatoriaus

  Žinant kur randasi Volkswagen degalu šlangas pastatymas per 5-10 minutes (žiūri „PANAUDOJIMAS“).

     DĖMESIO! Šie Aktyvatoriai svarbiausia pasižymi tuo, kad juose išdėstyta 20 magnetų, kurie trumpam laikui PAKEIČIA KURO STRUKTŪRĄ IR SAVYBES. Kituose panašiuose aktyvatoriuose yra tik 2 galingi magnetai, kurie nėra pajėgus nieko pakeisti kure (žiūri „ANALOGU APŽIŪRA“).

Aktyvatorių pastatymas nėra Volkswagen mašinos konstruktyvus pakeitimas, ir nesukelia jokių problemų per technines apžiūras.

Kuro sąnaudos mažinimas Volkswagen – 20 % (todėl kas penktas litras degalų gaunasi nemokamai).

Garantuotai prekę galima grąžinti per 37 dienas (žiūri «Grįžti aktyvikliai«).

 Tarnavimo laikas ne mažesnis 10-15 metų

Gaminame ir parduodame nuo 2008 metų.

KAINA:

1 komplektas Aktyvatorių(2 Aktyvatoriai) — 50,00 EUR

 Į kainą įeina pašto siuntų pristatymas

DĖMESIO NAUJAS!

  Mišrus kuro degimo Aktyvatoriaus ir autotermijos Aktyvatoriaus naudojimas suteikia galimybę sumažinti KURO SĄNAUDOS automobiliuose VOLKSWAGEN iki 30 — 40%.

Žiūri „AUTOTERMIJOS AKTYVATORIUS“

 

SERTIFIKATAI

 

 

Savybės Volkswagen TDI variklis
Volkswagen TDI variklis yra didesnės galios ne per mažos apimties kenksmingų teršalų kiekį. Santrumpa TDI (Turbo Dyzelinis Įpurškimas) reiškia dyzelinas maitinimo blokas, kuris padidėjo sukimo momentas, mažos kuro sąnaudos ir didelės galios. Kokie yra kiti teigiamus aspektus ir specifiką tokios skirtingos variklio Volkswagen
Tik modelis Volkswagen, kurioje yra įrengta TDI-visi varantys ratai VISUREIGIS Toaureg. Šis variklis nėra itin populiarus Volkswagen automobiliai, skirtingai nuo TSS. Ant Passat, B8, Passat CC, Tiguan įdiegti dabar (2016 m.) tik varikliai tipo TSS. Ant Golf ir Jetta TSS taip pat nustato, išskyrus MPI variklius.
Kiekvienas šiuolaikinis variklis su turbina, taip pat tiesioginis įpurškimas, Volkswagen transporto priemonių yra pažymėta kaip TDI. Svarbus bruožas kiekvienai iš šių Volkswagen variklių yra tas, kad degalų įpurškimu, kuris yra pagamintas pagal aukšto slėgio kartu su kintančia turbinos geometrija, leidžia degimo būti labai veiksmingas.
Taikant technologijas, tiesioginio kuro įpurškimo sistema gali pasiekti efektyvumo lygį iki 45 procentų. Kaip rezultatas, nemaža dalis galimų kuro energija virsta kinetine energija, tai yra, į variklio galia. Nors jums reikia beveik visiškai ir efektyviai sudeginti kurą. Tai pasiekiama su pagalba ir tam tikrą sąranką, degimo kameros.
Pagrindiniai teigiami aspektai TDI
Variklio Volkswagen TDI prietaiso funkcijų mažai energijos. Svarbiausi teigiami aspektai:
* mažos kuro sąnaudos Volkswagen;
* mažas kenksmingų medžiagų išmetimą;
* reikia tik retkarčiais atlikti automobilių techninio aptarnavimo ir techninės priežiūros Volkswagen.
Per mažas greitis, posūkiai, didelių priemonė, siekiant padidinti pajėgumus, siekiant apriboti sukimosi dažnį. Yra pagerinti įsijungimas Volkswagen, ir tuo pačiu kokybę, darbo dinamika. Didesnį sukimo momentą, tuo pačiu metu teikia galutiniam patogumui automobilio vairavimo, kuri yra įrengta su varikliu prietaiso TDI.
Tiesiogiai arba iš anksto degalų įpurškimu?
Varikliams su tiesioginiu kuro įpurškimu atlikti gana griežtos kuro degimo. Kaip rezultatas, tuo aušinamas pradėti, kaip taisyklė, yra savitas bilda. Norėdami to išvengti, dyzelinių degalų, yra iš anksto švirkščiamas.
Prieš pagrindinį ciklą tiesiogiai į degimo kamerą yra kuro tiekimo mažais kiekiais. Slėgis kameroje padidėja ne iš karto, bet palaipsniui, todėl degimo tampa „minkštas“.
Sumažinti Volkswagen kenksmingų teršalų
Po degalų yra iš anksto įpurkšti, po injekcijos procesas vyksta, dėl ko sumažėja išmetamų kenksmingų medžiagų. Kuo mažesni azoto oksidų išmetimo dėl to, kad degimo kameros Volkswagen gauna mažai degalų remiantis greičio. Kai oras yra mišri, kuris absorbuojamas, ir tuo pačiu metu išmetamųjų dujų kameroje temperatūra mažėja, todėl yra sumažinti apimtis, azoto oksidai.
Volkswagen variklio turbokompresorius
TDI varikliai naudoti turbokompresorius su kintamos geometrijos, kuri leidžia suspaudimas oro, kad yra absorbuojamas. Tai padidina apimtį absorbuojamas oro kameroje. Kaip rezultatas, variklio galia yra didesnė, tuo pat apimties ir tuo pačiu greičiu.
Dvi turbinos formos prietaisas Volkswagen turbokompresorius. Įsikūręs išmetamųjų dujų trakte, turbina pradeda suktis nuo siunčiamo masė išmetamųjų dujų Volkswagen. Ji pradeda judėti kompresoriaus rato, kuris suspaudžia orą tiesiogiai angoje. Oro, šildomos suspaudimo metu, yra atvėsinamas ir tada yra tiekiamos kolegija, Volkswagen. Nuo oro kiekis taip pat sumažėja, kai temperatūra sumažėja, pasirodo, kad daugiau kameroje.
Pokytis turbinos geometrija
Į VTG sistema šiandien yra naudojami gana sėkmingai TDI varikliai. Per mažas greitis ir mažas dujų tūrio kontrolės skyriaus pakeitimai vietą mechaninė traukos peiliukai, kur yra susiaurėjimas skersmens. Tai padeda pagreitinti dujų srauto ir padidinti spaudimą. Didėjant variklio greitis Volkswagen didėja išmetamųjų dujų slėgis, todėl kontrolės skyrius, priešingai, padidėja, vamzdyno skersmens. Tokių superchargers padėti suteikti papildomos galios, Volkswagen variklio, sumažinti emisijas ir padidinti pikapas.

Daugiau apie Volkswagen trūkumus

Volkswagen variklio funkcijos

Nueikime kad ir pažvelgti, variklio Volkswagen. Tai ne paslaptis, kad rinkoje galima rasti tik labiausiai praktinių produktai, ši nuostata taip pat taikoma varikliams. Volkswagen variklio modelis yra gana senas, nes ji yra 1.6 variklis su aštuonių vožtuvų, kuris vargu ar pasiekia visišką judėjimo. Tuo pačiu metu ji yra gana patikima ir paprasta naudoti Volkswagen. Varikliai iš naujesnių modelių, dažnai lūžimo atsitinka, laiko, bet ir klasikinis versija Volkswagen pavaros diržas yra įdiegtas, kuris yra daug ilgesnis.

Taip pat verta paminėti, kad būtina atlikti reguliariai prižiūrėti: su ženklu 100 tūkst. kilometrų rekomenduojama pakeisti laiko juosta ir variklio ir siurblio. Pakeisti alyvą reikėtų kas 10-15 tūkst. kilometrų, tai yra geriau ne taupyti dėl naftos ir keisti taip dažnai, kaip įmanoma. Jūs taip pat turėtumėte atkreipti dėmesį pasirenkant gamintoją, tai nėra rekomenduojama naudoti populiarus, ir užpilkite aliejaus, prasčiau karbonizacijai, nes rizikuojate susitikimo tokia skausminga kaip atsiradimą, stūmoklinių žiedų, net jei jūs ratai labai suvaržytas.

Volkswagen perdavimo problemas

Kaip Volkswagen perdavimo, yra du variantai: classic „automatinis“ arba DSG. Pirmuoju atveju, viskas yra pakankamai gera ir nėra ypatingų problemų, pagrindinis dalykas, kas 50 tūkst. km pakeisti Volkswagen aliejus. Bet su naujų technologijų sunkiau. Teigiama, kad pamušalas yra pakankamai, daugiau nei 200 tūkst. rida, su praktika rodo, kad kaltės atrodo maždaug 100 tūkstančių, ar net anksčiau.

Volkswagen Važiuoklės

Su pagarba, važiuoklės Volkswagen jūs galite pamatyti, kad ji yra vidutinis. Nemanau, kad jis yra pajėgus atlaikyti viską, taip nėra. Važiuoklės trūkumų Volkswagen pasireiškia tuo, kad jis, turėti gerą atsargą, atsparumas, retai duoda įspėjamuosius signalus. Taigi, jei nenorite permokėti už remontą, kuris kainuos tvarkinga suma, jūs nuolat turite išleisti pinigus patikrinimai naudojant liftas. Žinoma, mes negalime pasakyti, kad skirtumas saugos Volkswagen yra pakankamai didelis ir važiuojant vidaus keliai, jis bus daugiau nei šimto tūkstančių.

Volkswagen kėbulo ir interjero

Kūno Volkswagen – tai jo pagrindinė problema. Tai, kad labai dažnai tarp Bmw modelių su kokybiniai, apimantys kūno visoje automobilį, dažai, kurie žieves, ir padengti su burbuliukais. Be to, šiame Volkswagen, modelis, įstaiga turi problemų su korozija. Ši problema dažnai susijęs galinės arkos, slenksčiai, taip pat sąlyčio taškus iš eilės su galinio buferio. Dažnai kenčia ir apačioje Volkswagen, tad, jei norite įsigyti naudotą automobilį, patarimas: gerai atrodo apačioje, rūdžių priekyje srityje, pasirinkti transporto priemonę, su papildoma apsauga nuo korozijos.

Salono, Volkswagen galite tik pasakyti, kad jis neturi atskiros trūkumus. Tuo pačiu metu Volkswagen trūkumų yra laikomasi, jei nacionalinės Asamblėjos. Tai gali būti prastai fiksuotojo plokštės ar klaidas surenkant Volkswagen klimato kontrolės vienetas. Dažnai galite rasti nutekėjimas dėl žalos antspaudas, ir kai jūs manote, sudėtingų elektroninių tinklo Volkswagen, vandens ant grindų, gali sukelti rimtą žalą.

Kaip sumažinti Volkswagen automobilio kuro sąnaudas

Daugelis vairuotojų palygina savo Volkswagen automobilio kuro sąnaudas su kataloguose nurodytais duomenimis. Dažnai yra didelių perviršių, palyginti su nurodytais duomenimis. Pažiūrėkime, kaip kataloguose pateikiami duomenys apie kuro sąnaudas Volkswagen, mes nustatome Volkswagen automobilių padidėjusio kuro suvartojimo priežastis ir išmokome išnaudoti naują automobilį su minimaliomis degalų sąnaudomis.

Transporto priemonės gamintojo pateikti Volkswagen vartojimo duomenys yra pagrįsti naujuoju Europos bandymų ciklu (NEDC), kuris yra teisiškai patvirtintas kaip privalomas degalų sąnaudų vertinimo metodas. Šie duomenys gaunami laboratorinėmis sąlygomis, kurios ne visada atitinka faktines automobilio eksploatavimo sąlygas.

NEDC cikle degalų sąnaudos įvertinamos trimis režimais: miesto, kaimo ir kartu. Remiantis šiais duomenimis, galite palyginti vardinį degalų suvartojimą.

Volkswagen kuro sąnaudų optimizavimo metodai

Siekiant sumažinti Volkswagen automobilių kuro sąnaudas, reikia laikytis šių taisyklių:

Pabandykite judėti tolygiai.
Mažiau stabdymo.
Važiuokite su eismo srautu.
Naudokite riedėjimo judesį (neutralioje pusėje).
Naudokite transporto priemonės inerciją.
Jei įmanoma, važiuokite aukštesne pavara. Volkswagen TDI ir  TSI  varikliai yra skirti judėti net esant mažoms apsukoms.

Volkswagen kuro sąnaudų mažinimo automobiliuose su mechanine pavarų dėže ypatumai:

Jei naudojate transporto priemonę su mechanine pavarų dėže, tada po paleidimo eikite į antrą pavarą.
Perjungdami į aukštesnes pavaras, galite praleisti vieną iš jų, jei tai leidžia vairavimo sąlygos.
Judant srovėje, jei įmanoma, pasirinkite aukščiausią pavarą.

Volkswagen kuro sąnaudų mažinimo automobiliuose su automatine pavarų dėže ypatumai:

Venkite kickdown režimą.
Atleiskite akceleratoriaus pedalą trumpai, prieš paspausdami jį dar kartą-automatinis persijungs į kitą aukštesnę pavarą.
Naudokite priverstinį Tuščiosios eigos režimą, kad pereitumėte į žemesnę pavarą. Jei nuimsite koją nuo dujų pedalo, jis pereis į žemesnę pavarą. Tokiu būdu degalų tiekimas nutraukiamas ir sumažėja Volkswagen kuro sąnaudos. Perjungimo į mažas pavaras priverstinio Tuščiosios eigos metu naudojimo pavyzdžiai: nuimkite koją nuo dujų pedalo, kai važiuojate nusileidimu arba artėjant prie šviesoforo su raudonu signalu/
Roll-up perkelti. Važiuojant „neutraliu“, Volkswagen kuro sąnaudos taip pat gerokai sumažėja. Tai ypač veiksminga tais atvejais, kai transporto priemonė gali nuvažiuoti ilgą atstumą. Dėl nusileidimo taip pat prasminga judėti su ritinėliu, bet tik tuo atveju, jei nuolydis nėra per didelis.
Įtraukti papildomus energijos vartotojus tik tada, kai to reikia. Elektros prietaisai, tokie kaip oro kondicionierius, šildomos sėdynės, galiniai langai arba išoriniai veidrodžiai, taip pat yra Volkswagen kuro vartotojas. Tinkamai naudojant įrangą galima išvengti padidėjusio Volkswagen kuro sąnaudų.
Pavyzdžiui, esant mažam greičiui, oro kondicionierius gali sunaudoti iki 2 l/100 km. Temperatūra gali būti sumažinta vėdinant interjerą prieš vairavimą arba važiuojant su tam tikrą laiką nuleistais langais
Patikrinkite padangų slėgį. Pasipriešinimo riedėjimui indėlis į bendrą Volkswagen suvartojimą yra iki 15%. Jei padangos pripūstos iki slėgio, apskaičiuoto visai apkrovai, sumažėja pasipriešinimas riedėjimui, taigi ir Volkswagen kuro sąnaudos; atitinkamas slėgis nurodomas ant degalų dangtelio arba kai kuriuose modeliuose vairuotojo pusės slenksčio srityje. Padangoms su mažu pasipriešinimu riedėjimui degalų sąnaudos gali būti sumažintos daugiau nei 3%. Be to, padangos su mažu pasipriešinimu riedėjimui yra mažiau triukšmo.
Venkite Kurzstreckenfahrten.In pasibaigus šalto variklio pašildymui po paleidimo, Volkswagen kuro sąnaudos yra didžiausios (iki 30 l / 100 km). Reikėtų vengti trumpojo nuotolio kelionių kiek įmanoma arba bent jau sujungti vienas su kitu. Variklio pašildymas tuščiąja eiga šaltu oru nesumažina degalų sąnaudų, bet, priešingai, jį padidina. Be to, tai draudžiama įstatymu.
Naudokite alyvą su sumažintu klampumu. Kuo greičiau variklio dalys yra gerai suteptos, tuo greičiau sumažėja variklio trintis ir kenksmingi išmetimai į atmosferą. Tai ypač svarbu šalto paleidimo metu ir trumpojo nuotolio kelionėse. Naudojant mažo klampumo alyvas, Volkswagen kuro sąnaudos gali būti sumažintos daugiau nei 5%, palyginti su įprastomis alyvomis.

Bendrosios kuro taupymo taisyklės Volkswagen

Atkreipkite dėmesį į alyvos lygį.
Stebėkite alyvos keitimo intervalus.
Naudokite patvirtintas alyvas iš Volkswagen.
Sumažinti aerodinaminį atsparumą. Gera aerodinamika yra raktas į Volkswagen kuro sąnaudų mažinimą. Automobilio Volkswagen kėbulas suprojektuotas taip, kad vėjo apkrovos veikiamas plotas būtų minimalus. Tačiau antstatų naudojimas ant stogo, pvz., laikikliai dviračiams vežti ir stogo bagažinės, sumažina šį pranašumą iki nulio. Jei padidinsite aerodinaminį pasipriešinimą 33%, tada 160 km / h Volkswagen kuro sąnaudos padidės 2 l / 100 km. Nuimkite kamieną nuo stogo, net jei jis nenaudojamas trumpą laiką.
Negalima nešiotis nereikalingo balasto su savimi. 100 kg perkrovos padidins Volkswagen kuro sąnaudas 0,3 l / 100 km. Reguliarus bagažo skyriaus turinio patikrinimas padeda sumažinti degalų sąnaudas.
Šios taisyklės taikomos Volkswagen modeliams: Polo, Golf Hečbekas, Golf Sportsvan, Beetle, Jetta, Tiguan, Passat Sedan, Passat Variant, Volkswagen CC, Golf Variant, Touran, Sharan.

VOLKSWAGEN. Samazinām degvielas patēriņš Volkswagen